Τα όμορφα αυτοκίνητα, όμορφα καίονται


Τα όμορφα αυτοκίνητα, όμορφα καίονται

ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΑΡΗ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους Λυμπιώτες, οι οποίοι μετέτρεψαν τον άχαρο αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας Λάρνακας, σε ένα φανταστικό κινηματογραφικό πλάνο.  Ούτε και στα πιο τρελά τους όνειρα, δεν θα μπορούσαν να δουν τέτοιες “reality” εικόνες, οι αστυνομοκρατούμενοι κύπριοι, που φοβούνται να μιλήσουν γιατί παρακολουθούνται τα τηλέφωνα τους και τρέμουν τις κάμερες και τους αστυνομικούς, που διανέμουν πενηντάλιρα και πρόστιμα που χρειάζονται δάνεια για να τα πληρώσουν.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και στην Αστυνομία, που πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη. Εν τω μέσω της νυκτός, πήγε να πιάσει στον ύπνο τους Λυμπιώτες και τελικά πιάστηκε κοιμούμενη. Συγχαρητήρια και στους συναρμόδιους Υπουργούς Εσωτερικών Νεοκλή Συλικιώτη και Δικαιοσύνης Σοφοκλή Σοφοκλέους, οι οποίοι φαίνεται ότι πίστεψαν τους τσαμπουκάδες ειδικούς και την πάτησαν χιώτικα.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ πάντως ο τσαμπουκάς των Λυμπιανών, οι οποίοι δεν υπολογίζουν κανένα. Ούτε νόμους, ούτε Αστυνόμους, ούτε ηθική, ούτε ανθρώπινα δικαιώματα, ούτε κομματάρχες, ούτε και Υπουργούς. Κυκλοφορούν στο χωριό τους, κάνοντας σούζες με τις μοτοσικλέτες και με το κεφάλι τους να αερίζεται. Μαρσάρουν τα αυτοκίνητα, χωρίς να βάζουν ζώνες για να τους ενοχλούν στο οδήγημα. Ρίχνουν κροτίδες, στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, την ώρα που μιλά ο αρχηγός τους, ο καλός κοινοτάρχης, έτσι για να κάνουν σαματά. Και όλα αυτά υπό τα άγρυπνα μάτια των μυστικών και όχι μόνο αστυνομικών.

ΚΑΛΑ εκεί που έσκισαν, ήταν όταν έκλεισαν τα σχολεία και μετέφεραν τα παιδιά τους, στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν. Δηλαδή τους παρέδωσαν το τέλειο μάθημα και τους μετέτρεψαν σε άξιους επαναστάτες και τους κατέστησαν διάδοχους της δικής τους επανάστασης. Για τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων που πήγαιναν στη δουλειά τους, μικρό το κακό. Και αν άργησαν λίγο για τη δουλειά τους, ποίος γνοιάζεται.

ΑΞΙΑ μπανανία, αξίζεις πολλά και προχώρησες πάρα πολύ. Ξεπέρασες τις πουρούδες έξω από τη Βουλή, άφησες πίσω τις εισβολές στους διαύλους των αεροδρομίων, παραμέρισες το κλείσιμο επί βδομάδες των δρόμων και προχωρήσεις σε φαντασμαγορικές εκδηλώσεις, ικανοποιώντας και τα πιο δύσκολα γούστα. Α ρε μπανανία ξεκίνησες με πρωτιές και περγαμηνές στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τώρα αγκομαχάς και από πάνω αφήνεις τους Βούλγαρους και τους Ρουμάνους, να σου πωλούν αρνιά και πρόβατα. Πάμε καλά, δεν έχουμε παράπονο, αφού κάθε λίγο και λιγάκι έχουμε και ένα νέο reality στις τηλεοράσεις, έτσι για να μην βαριόμαστε και να μην πλήττουμε.

ΕΠΙ της ουσίας, γιατί άραγε έγινε όλη αυτή η επανάσταση για τα ΧΥΤΥ. Για να μετακινηθεί το εργοστάσιο μερικές εκατοντάδες μέτρα ή για να πάρουν περισσότερα ανταλλάγματα οι Λυμπιώτες, από τον «χουβαρντά» Νεοκλή Συλικιώτη. Εδώ ακόμη και ο σκληρός Περδίκης σιώπησε και υποστήριξε την κυβέρνηση και νομίζουν οι Λυμπιώτες, ότι μας έπεισαν ότι τάχα θα επηρεαστεί η υγεία τους, από ένα εργοστάσιο, που θα βρίσκεται τρία βουνά μακριά τους. Εδώ η μισή Κύπρος «ευωδιάζει» από τους αυθαίρετους σκυβαλότοπους και τις λίμνες με λύματα, αναπνέει από τους «πεντακάθαρους» ρύπους των εργοστασιών, «χαϊδεύεται» από ηλεκτρομαγνητικά κύματα και θα φοβηθεί από ένα ΧΥΤΥ. Πάντως εμένα ο μόνος που με έπεισε είναι ο Γιωργάκης, ο Περδίκης, ο οποίος είπε, απλά ότι μας γέλασαν και αγοράσαμε ακριβά ένα ξεπερασμένης τεχνολογίας εργοστάσιο.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις