Διάλογος Εκκλησίας Πολιτείας για τα διαζύγια
Διάλογος Εκκλησίας Πολιτείας για τα διαζύγια
Οι οιωνοί είναι καλοί και ένας διάλογος μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας για τα οικογενειακά και εκκλησιαστικά δικαστήρια άρχισε.
Όπως ανακοινώθηκε και στην Επιτροπή Νομικών της Βουλής η εκκλησία έχει την καλή θέληση για να επιλυθεί η διαφορά με τα διπλά δικαστήρια, -οικογενειακά και εκκλησιαστικά - ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία ορισμού τριμελούς επιτροπής από βουλευτές που θα συμμετέχουν στο διάλογο με την αντίστοιχη τριμελή επιτροπή που όρισε η Ιερά Σύνοδος.
Ευχή όλων να πρυτανεύσουν νηφάλιες προσεγγίσεις για το καλό των συζύγων αλλά και των παιδιών, των μεγάλων θυμάτων της όλης υπόθεσης.
Ο διάλογος πάντα φέρνει τους ανθρώπους κοντά, και για όλα τα προβλήματα όταν υπάρχει καλή θέληση υπάρχει και λύση.
Η κοινωνική ανάγκη για αντιμετώπιση του προβλήματος δεκαπέντε χρόνια μετά την εμφάνιση του είναι πέρα για πέρα εμφανής και πρέπει το συντομότερο δυνατό να αντιμετωπιστεί.
Ο μόνος κίνδυνος να επησέλθουν στο διάλογο οι φανατισμοί και τα πείσματα και τελικά να οδηγηθούμε σε νέα κρίση και νέο τέλμα.
Πάντως όποια λύση και αν βρεθεί τελικά θα είναι σίγουρα καλύτερη από αυτή την τραγική πρακτική που ακολουθείται σήμερα.
Παναγιώτης Καπαρής
Σχόλια