Ψευδο-αρνάκι.... για τρέξιμο


Ψευδο-αρνάκι.... για τρέξιμο

ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΑΡΗ

ΡΕ ΜΠΑΣ και τάισαν ψευδο-αρνάκι γάλακτος και ψευδο-κοκορέτσι τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, τους επισήμους και τους φαντάρους, στο στρατόπεδο του Σταυροβουνιού και όλοι έτρεχαν και δεν έφταναν. ΟΧΙ κυπριακά και πρώτης ποιότητας ήταν τα κρέατα, μόνο που τελικά αποδείχθηκαν στη διαδρομή, ακατάλληλα προς βρώσιν. Τόση φασαρία για τα επικίνδυνα κρέατα, πριν το Πάσχα, πήγε χαμένη, αφού οι μόνοι που την πάτησαν ήταν οι άνθρωποι του προέδρου και των στρατευμένων νιάτων. Ο κοσμάκης από το φόβο του, δεν έφαγε ή απλώς δοκίμασε και έτσι ησύχασαν και οι πρώτες βοήθειες.

ΚΑΤΑ παράδοξο τρόπο φέτος δεν υπήρξαν επικίνδυνα ψευδο-αρνάκια από τα κατεχόμενα, ενώ στον τοίχο τοποθετήθηκαν τα αρνάκια και τα άλλα κρέατα από την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και τις άλλες αδελφές ευρω-χώρες. Ρε πως έχουν οι καιροί γυρίσματα και ποτέ δεν θα μάθουμε ποίος είναι τελικά ο εχθρός σε αυτό τον τόπο.

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ οι καταναλωτές φοβήθηκαν να αγοράσουν ξένο κρέας ενώ τα κυπριακά κρέατα αναδείχθηκαν σε ακριβούς «μόσχους σιτευτούς». Και το απλό ερώτημα που δεν ήρθε στο μυαλό του κύπριου καταναλωτή είναι τι τρώει άραγε το κυπριακό αρνάκι και τι τρώει το αρνάκι στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και σε άλλες χώρες όπου τα λιβάδια είναι γεμάτα χόρτο και η βροχή δεν σταματά. Μήπως ο θόρυβος για τα ξένα, αποτελούσε την έσχατη πλάνη, μετά το αρνάκι γάλακτος;

ΞΕΧΑΣΑΜΕ όλοι, ότι μόλις πριν μερικά χρόνια αποκτήσαμε σφαγείο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ενώ εξακολουθούν να έρχονται κατά καιρούς παρατηρήσεις από τις Βρυξέλλες, για την υγιεινή των τροφίμων και ένα σωρό άλλα προβλήματα, που έχουν να κάνουν με τη διατροφή. Ξεχάσαμε γρήγορα τις φωνές ότι τα κυπριακά ζώα καταναλώνουν ακατάλληλα κρεατάλευρα και ένα σωρό άλλες μεταλλαγμένες και επεξεργασμένες - επικίνδυνες ή όχι - ζωοτροφές.

ΟΛΟΙ οι πόλεμοι γίνονται για το χρήμα λένε και ο πόλεμος των κρεάτων, δεν φαίνεται να ξεφεύγει από τον κανόνα αυτό. Την περασμένη χρονιά αποκάλυψε ο εκπρόσωπος των κτηνιατρικών υπηρεσιών εντοπίστηκαν και καταστράφηκαν 400 χιλιάδες τόνοι ακατάλληλου κρέατος, είτε στα σφαγεία, είτε στα κρεοπωλεία, είτε στις υπεραγορές, είτε και στα λιμάνια, κατά την έλευση των εισαγόμενων κρεάτων.

ΠΑΝΤΩΣ ότι και να συμβαίνει στην πραγματικότητα, οφείλουμε να βγάλουμε το καπέλο στους κτηνοτρόφους και τους κρεοπώλες, οι οποίοι κατάφεραν να πείσουν τον κόσμο, ότι τα κυπριακά κρέατα είναι τα καλά και ότι τα ξένα είναι επικίνδυνα. Ασχέτως τι λένε οι ειδικοί και αδιάφορο τι δείχνουν οι μετρήσεις στα εργαστήρια. Τέτοια προπαγάνδα κάθε Πάσχα και κάθε παραμονή μεγάλης γιορτής, σίγουρα θα τη ζηλεύουν όλοι οι μορφωμένοι πολιτικοί.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις