Ελληνική Σημαία


Ελληνική Σημαία

 

Να μετέχουν στην παρέλαση και να κρατούν την ελληνική  σημαία οι αριστούχοι αλλοδαποί μαθητές, δήλωσε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμος. Εφόσον τα παιδιά αυτά φοιτούν  στα ελληνικά σχολεία, έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους Έλληνες μαθητές. Έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν σε όλες τις εκδηλώσεις που γίνονται στο σχολείο. Η αμφισβήτηση είναι κυρίως για τους Αλβανούς. Και αυτό είναι συνέπεια της τακτικής που τηρείται στην Αλβανία με μια φοβερή προπαγάνδα εναντίον του ελληνισμού και της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Γεγονός που προκαλεί και τις συνειδήσεις τω δικών μας. Πρέπει και οι Αλβανοί να ηρεμήσουν λίγο και να μη νομίζουν ότι οι Έλληνες είναι εχθροί τους. Πρέπει να είμαστε όλοι φίλοι μεταξύ μας στην ίδια γειτονιά, να κάνουμε ό,τι καλύτερο για τους λαούς μας όχι να  μας κατατρέχει  άκρατος εθνικισμός.

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

Σωστά τα λέει ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης αλλά κάπου στη διαδρομή παραπατάει με την υποδείξεις προς τους Αλβανούς. Η Ορθοδοξία με τον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο επιτελεί θαύματα και κανείς δεν το αμφισβητεί ούτε και οι ίδιοι οι Αλβανοί. Μάλλον τα βέλη προς τον προκαθήμενο της Αλβανικής Εκκλησία προέρχονται εκ των έσω, με τους μικρόμυαλους εθνικιστές. Δικαιούνται οι πολιτικοί να αναφέρονται στην εθνικισμό της Αλβανίας και να λαμβάνουν μέτρα, αλλά οι Ιεράρχες πρέπει να χρησιμοποιούν άλλη γλώσσα και να πράττουν διαφορετικά. Το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, ήταν να ξεκινήσει μια περιοδεία στην γειτονική χώρα, να φέρει σε επαφή Ιεράρχες και κληρικούς από τις δύο χώρες και να συμβάλει σε αυτή την αρνητική κατάσταση. Με τις δηλώσεις του μάλλον λάδι στη φωτιά των εθνικιστών έβαλε, δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα. Όλα αυτά μας νοιάζουν και εμάς αφού μπορεί να μην έχουμε τις ίδιες αντιδράσεις, αλλά ο εθνικισμός και ο ρατσισμός δεν είναι σπάνιο είδος στην νήσο των αγίων.

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Μετοχές Εκκλησίας Κύπρου

 

Ο Μητροπολίτης Πάφου δήλωσε ότι η Εκκλησία κατέχει σήμερα πέραν του ενός εκατομμυρίου μετοχών. Κατά την επίμαχη περίοδο του 1999 η Εκκλησία πώλησε μετοχές, κατόπιν συμβουλής των οικονομικών της συμβούλων.

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

Τα πήρε κανονικά η Εκκλησία από τον ανόητο λαό και για χάρη του φτωχού λαού. Ο σκοπός ποτέ δεν αγιάζει τα μέσα και σίγουρα δεν είναι ό,τι το καλύτερο που μπορούσε να κάνει. Εδώ πολιτικά πρόσωπα με πρώτο και καλύτερο – ίσως και μοναδικό – τον Τάκη Χατζηγεωργίου πώλησαν τις μετοχές που πήραν με ιδιωτική τοποθέτηση και έδωσαν τα χρήματα σε ευαγή ιδρύματα. Καλό είναι να έχει χρήματα η Εκκλησία και να προσφέρει στους αναξιοπαθείς, αλλά σημασία έχει πώς έρχονται αυτά τα χρήματα. Δεν πρέπει με κανένα τρόπο οι εκκλησιαστικοί ταγοί, να αντιγράφουν τους καλούς επιχειρηματίες, οι οποίοι από τη μια πίνουν το αίμα των εργαζομένων και από την άλλη δίνουν φιλανθρωπίες για να τους δείξουν οι τηλεοράσεις και να βελτιωθεί η λεγόμενη εταιρική εικόνα της επιχείρησης. Το πρότυπο πρέπει να είναι ο Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμονας και όλοι οι άγιοι και όχι ο κάθε ένας – έστω και τιμημένος – επιχειρηματίας. Σίγουρα η ιστορία με τις πωλήσεις μετοχών της Εκκλησίας θα αποτελεί μια μαύρη σελίδα στην ιστορία της Εκκλησίας της Κύπρου, έστω και αν μερικοί μπήκαν στο παιγνίδι για να κάνουν έργα. Ο ρόλος και ο σκοπός των Επισκόπων δεν είναι τα καλά έργα - αυτά κάνουν και τα γραφεία ευημερίας και οι δήμαρχοι - αλλά η αγάπη, η διακονία και προπαντός ο αγιασμός των πιστών.

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις