Ιερά Σύνοδος, έρανος για τσουνάμι


Ιερά Σύνοδος, έρανος για τσουνάμι

Η Ιερά Σύνοδος ανέφερε σε εγκύκλιό της ότι συμμετέχει στον βαρύτατο πόνο και συμμερίζεται τη βαθύτατη οδύνη των λαών των χωρών της ΝΑ Ασίας, εξέφρασε δε τη βεβαιότητα ότι και σε αυτή την περίπτωση, όπως και σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν, οι πιστοί θα ανταποκριθούν πρόθυμα στην έκκληση της Εκκλησίας της Κύπρου για οικονομική βοήθεια των λαών της ΝΑ Ασίας.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Η έκκληση της Ιεράς Συνόδου εισακούστηκε από τους πιστούς, οι οποίοι έδωσαν από το υστέρημα ή το περίσσευμά τους πολλά χρήματα, δεκάδες ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες λίρες, όπως εκτιμούν πολλοί. Ακούστηκαν υποσχέσεις ότι τα χρήματα θα διατεθούν με διαφανή τρόπο, ενώ ο προεδρεύων της Ιεράς Συνόδου Μητροπολίτης Πάφου Χρυσόστομος, ανέφερε ότι θα μεταβεί αποστολή επί τόπου για να μεταφέρει τη βοήθεια. Από την ημέρα των Φώτων, πέρασαν αρκετές βδομάδες και όμως δεν ανακοινώθηκε οτιδήποτε για το ποσό που μαζεύτηκε, ούτε το πού βρίσκονται τα χρήματα αυτά, αλλά ούτε και πότε θα πάνε στον προορισμό τους (μόνο η Μητρόπολη Κιτίου προέβη σε ανακοινώσεις). Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τις ανθρωπιστικές αποστολές σε όλο τον κόσμο, είναι η εισβολή απατεώνων, οι οποίοι κλέβουν κυριολεκτικά αυτά που προσφέρουν οι αληθινοί άνθρωποι. Αυτοί σίγουρα έχουν να κάνουν με το Θεό και όχι με τους ανθρώπους και αλίμονό τους. Ωστόσο, οφείλει η Ιερά Σύνοδος άμεσα να ανακοινώσει και το ποσό και τον τρόπο που θα μεταφερθεί η βοήθεια. Καλό είναι να μην γνωρίζει η δεξιά τι κάμνει η αριστερά, όταν προσφέρει κανείς από αγάπη και καλό είναι που οι πιστοί δίδουν χωρίς να σκέφτονται και να υποπτεύονται.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Μητροπολίτης Κιτίου Χρυσόστομος
 "Την ελπίδα όπως τα μέλη της Ιεράς Συνόδου ανοίξουν ευήκοον ους και αντιληφθούν ορισμένα πράγματα που σχετίζονται με τις Αρχιεπισκοπικές εκλογές, εξέφρασε ο Μητροπολίτης Κιτίου Χρυσόστομος, σημειώνοντας πως ο χρόνος που είναι ένας μεγάλος γιατρός θεραπεύει καμιά φορά τις μικρότητες και τις μωροφιλοδοξίες. Από αγάπη και σεβασμό στο πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου και από σεβασμό στον Αρχιεπισκοπικό θεσμό, εγώ δεν ζητώ εκλογές. Αυτοί που εψήφισαν για εκλογές πρέπει να λύσουν το πρόβλημά τους".

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Καλά τα λέει ο Μητροπολίτης Κιτίου Χρυσόστομος αφού το πρωτείο στην Εκκλησία, είναι πρωτείο διακονίας και όχι εξουσίας. Βεβαίως δεν λείπει η υποψία ότι τα λέει όλα αυτά γιατί δεν έχει ελπίδα για να εκλεγεί στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο. Ο κάθε Επίσκοπος είναι Αρχιεπίσκοπος στην επαρχία και ευτυχώς σήμερα με τα μέσα μεταφοράς, κανείς δεν μπορεί να "φυλακίσει" ένα πιστό στην ενορία του, ούτε και στην Μητρόπολή του. Όσοι διψούν για φως, και για παραδείσια ζωή, τρέχουν στους αγίους ανθρώπους, οι οποίοι σίγουρα δεν διαθέτουν λιμουζίνες και μέγαρα. Ποιος πονεμένος άραγε ενδιαφέρεται, αν θα ανέλθει στον θρόνο, ο τάδε ή ο άλλος. Ωστόσο, πέρα από τις αλήθειες και τις σκοπιμότητες, υπάρχει και η άλλη αλήθεια που θέλει τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο να διδάσκει με την ταπείνωση και την εξαθλίωση στην οποία βρίσκεται. Ο "παπαφλέσσας" που ανέβαζε και κατέβαζε κυβερνήσεις και κινούσε τα πιόνια της εξουσίας, τώρα δεν μπορεί να περπατήσει. Ο Αρχιεπίσκοπος, ο οποίος μιλούσε με τις ώρες και έτρεμε η γη, τώρα δεν μπορεί να ανοίξει το στόμα του.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις