Δεν έχουν τον "θεό" τους τα επιτελεία


Δεν έχουν τον "θεό" τους τα επιτελεία
.

ΚΑΛΑ δεν έχουν τον "θεό" τους, τα εκλογικά επιτελεία των δύο επικρατέστερων υποψηφίων για τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο, του Λεμεσού Αθανασίου και του Κύκκου Νικηφόρου. Έλεος πια με τις κουτοπονηριές και τους φανατισμούς. Καλό είναι να ορέγονται οι άνθρωποι Επισκοπικούς Θρόνους γράφει το Ευαγγέλιο, αλλά η εκκλησιαστική ιστορία δεικνύει ότι τους αγίους, τους τραβούσαν για να τους χειροτονήσουν και αυτοί έτρεχαν για να γλιτώσουν. Στην Κύπρο της υποκρισίας και της διαφθοράς ζούμε και είναι φυσικό και οι Αρχιεπισκοπικές εκλογές να κινούνται σε αυτό το επίπεδο. Αλλά αυτό που συμβαίνει είναι πέρα από κάθε φαντασία.

ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ του Μητροπολίτη Λεμεσού, οι επιτελείς γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι και διανέμουν έντυπα και ταινίες με τα έργα και τις ομιλίες του Λεμεσού Αθανασίου. Κτυπούν τις πόρτες και με ύφος αγιορειτών πατέρων, υπόσχονται παραδείσους και σε αυτή και στην άλλη ζωή. Άνθρωποι που μέχρι χθες - πιθανόν και σήμερα - πίνουν το αίμα των υφισταμένων ή των συνεργατών τους, άνθρωποι που προκάλεσαν τεράστιο πόνο με απατεωνιές, τώρα ενδύθηκαν το ύφος του καλού και αγαθού και προωθούν την εκλογή του εκλεκτού τους, θάβοντας τους αντιπάλους τους.
ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ του Επισκόπου Κύκκου, προτιμούν τις κουτοπονηριές. Πρώτα ετοίμασαν και διαφήμισαν ιστοσελίδα με διεύθυνση που παρέπεμπε αόριστα στις Αρχιεπισκοπικές εκλογές, η οποία φυσικά οδηγούσε στην ιστοσελίδα του Επισκόπου Κύκκου και τώρα έδωσαν στη δημοσιότητα κατάλογο ανθρώπων των γραμμάτων και των τεχνών, οι οποίοι τάχα υποστηρίζουν τον Επίσκοπο Νικηφόρο. Πολλοί από αυτούς, ούτε ρωτήθηκαν, ούτε ιδέα είχαν για το εφεύρημα, αλλά ούτε και επιθυμούν να στηρίξουν τον ηγούμενο Κύκκου. Μερικά άτομα κάθε άλλο. Αν κάποιοι ήταν αδιάφοροι και ίσως ψήφιζαν τον Επίσκοπο, τώρα σίγουρα θα εργαστούν κατά του Επισκόπου.
ΟΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ των επιτελείων των δύο μεγάλων υποψηφίων, παραπέμπουν σε φασιστικές μεθόδους, οι οποίες δυστυχώς ευδοκιμούν στους εκκλησιαστικούς χώρους. Η απόλυτη αλήθεια του ενός και η αντικατάσταση του Θεού, από τον "αντιπρόσωπο" του στη γη, δεν είναι σπάνιο φαινόμενο και στην Ορθοδοξία. Το φαινόμενο είναι και ψυχολογικό και βολεύει πολλούς οι οποίοι δεν θέλουν να σταθούν στα πόδια τους, αλλά ούτε και να αποκτήσουν την εν Χριστώ ελευθερία. Ευθύνες γι' αυτές τις καταστάσεις έχουν και ενδιαφερόμενοι Ιεράρχες, οι οποίοι είτε δεν ελέγχουν, είτε δεν εμποδίζουν τους φανατικούς οπαδούς τους.
ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ των δύο άλλων υποψηφίων του Πάφου Χρυσοστόμου και του Κιτίου Χρυσοστόμου, επικρατεί μάλλον ήρεμη μακαριότητα. Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ότι είναι αουτσάιντερ και αναμένουν τις συγκυρίες να τους ευνοήσουν - όπως στην πολιτική όπου πρόεδρος είναι ο τρίτος και όχι ο πρώτος - και περιορίζονται σε μεγαλοστομίες κυρίως από τους δύο μνηστήρες του Αρχιεπισκοπικού Θρόνου. Παρασκηνιακά καλαμπουρίζουν και φαίνεται ότι απολαμβάνουν χωρίς άγχος, το άγχος των δύο μεγάλων.

ΤΟ ΜΟΝΟ που μένει να αναφέρουμε είναι το ανέκδοτο με τον Πάπα και τον ιθαγενή της Αφρικής. Ένας Ιεραπόστολος μύησε ένα ειδωλολάτρη στο Χριστιανισμό. Ο νεοφώτιστος ζήτησε να πάει στη Ρώμη για να συναντήσει τον Πάπα και να δει πως ζει η ηγεσία της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Ο Ιεραπόστολος δεν ήθελε κατ' αρχήν να ικανοποιήσει το αίτημα, αλλά λόγω της μεγάλης επιμονής και της αδυναμίας να βρει δικαιολογίες, συναίνεσε στο ταξίδι. Ο μεγάλος φόβος του Ιεραπόστολου ήταν ότι ο νεοφώτιστος θα απογοητευόταν και θα εγκατέλειπε τον Χριστιανισμό. Πήγε λοιπόν ο άνθρωπος στη Ρώμη, έμεινε μερικούς μήνες και επέστρεψε στην Αφρική χαρούμενος. Παραξενεμένος ο Ιεραπόστολος τον ρώτησε τι συνάντησε. Η απάντηση ήταν φοβερή. Είδα όλη τη διαφθορά του κόσμου μαζεμένη. Ωστόσο αφού ο Θεός επιτρέπει η Εκκλησία να υπάρχει, φαίνεται ότι ο Θεός σας, είναι πάνω από τους ανθρώπους και γι' αυτό πείστηκα ότι είναι ο μοναδικός Θεός. Άλλες οι βουλές των ανθρώπων και άλλες τελικά του Θεού.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις