Όχι "ληγμένη" βοήθεια στους αδελφούς του Λιβάνου
Όχι "ληγμένη" βοήθεια στους αδελφούς του Λιβάνου
.
ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ χωρίς κουτοπονηριά φαίνεται ότι είναι δύσκολο να υπάρξει στη γη των αγίων. Ο Αρχιμανδρίτης Ησαΐας Κυκκώτης, επικεφαλής του τμήματος Ανθρωπιστικής Βοήθειας της Μονής Κύκκου, καλώντας τους πολίτες αυτού του τόπου να συνεισφέρουν στην αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας, τους υπέδειξε ότι θα γίνεται έλεγχος για τις ημερομηνίες λήξεως των προϊόντων. Δηλαδή, με άλλα λόγια, προειδοποίησε τους "έξυπνους" που θέλουν να απαλλαγούν από τα ληγμένα προϊόντα που κατέχουν - να γλυτώσουν δηλαδή το κόστος καταστροφής - και να διαφημιστούν ως φιλάνθρωποι πολίτες, ότι υπολόγισαν λάθος.
Ο ΕΜΠΕΙΡΟΣ μοναχός, με πολλές ανθρωπιστικές αποστολές στο ιστορικό του, γνωρίζει ότι δεν είναι θεωρία οι φοβερές απάτες, με τους ανυπεράσπιστους κατατρεγμένους, αλλά μια πραγματικότητα. Στο παρελθόν γράφτηκε στις εφημερίδες ότι ακόμη και το κυπριακό κράτος έστελνε, είτε ληγμένα φάρμακα, είτε σκευάσματα τα οποία δεν τα χρειαζόταν. Γράφτηκε και αυτό, ότι έστελναν αναβολικά σε ανθρώπους που δεν είχαν να φάνε. Τώρα, να στέλνεις ρούχα παλιομοδίτικα, ή ρούχα τα οποία δεν τα χρησιμοποιείς και είναι όμως σε καλή κατάσταση, δεν είναι καθόλου επιλήψιμο. Αλλά να προκαλείς μεγαλύτερα προβλήματα σε ανθρώπους που υποφέρουν, είναι εγκληματικό.
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ αυτές τις κουτοπονηριές, διερωτάται κανείς πώς διαφέρουν οι κοσμοκράτορες και οι συνεργάτες τους, οι οποίοι ρίχνουν στους διάφορους πολέμους "ληγμένες" βόμβες, για να μην αναγκάζονται να τις καταστρέψουν, διαδικασία και πανάκριβη και πολύ επικίνδυνη. Οι άνθρωποι που υποθάλπουν πολέμους για να έχουν δουλειές οι βιομηχανίες οπλικών συστημάτων, δεν διαφέρουν καθόλου από αυτούς που στέλνουν επικίνδυνα είδη στους πονεμένους των πολέμων και τους πεινασμένους των φυσικών καταστροφών.
ΚΑΤΑ ΤΑ άλλα, είναι συγκινητικό να βλέπεις ορθόδοξους και αρμένιους εκκλησιαστικούς ταγούς, να αγωνίζονται μαζί, για τη συλλογή και μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας στους αδελφούς Λιβανέζους. Είναι από τις λίγες φορές που οι Εκκλησίες της Κύπρου (είναι Εκκλησία και η Αρμενική, έστω και αν δεν ακούγεται) συνεργάζονται για ένα σκοπό που δεν έχει πολιτικές ή άλλες προεκτάσεις. Η συνεργασία γίνεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Τμήματος Ανθρωπιστικής Βοήθειας της Μονής Κύκκου, να συλλέξει και να αποστείλει είδη πρώτης ανάγκης στη γειτονική χώρα.
ΚΑΛΟ θα ήταν σε αυτή την προσπάθεια να πρωτοστατούσε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου. Ας μην ξεχνούμε ότι στο Λίβανο υπάρχουν πολλά Ορθόδοξα Μοναστήρια, υπάρχουν χιλιάδες Ορθόδοξοι και εκατομμύρια Χριστιανοί μεταξύ των οποίων και 100 χιλιάδες Αρμένιοι. Δεν έχει καμιά σημασία η θρησκευτική πίστη των ανθρώπων που υποφέρουν, ωστόσο αποτελεί ένα λόγο παραπάνω για να ενεργοποιηθεί η Εκκλησία της Κύπρου, ως σύνολο. Πάντως, ό,τι και να γίνεται, είναι καλό πάντα να γίνεται χωρίς να γνωρίζει η δεξιά τι πράττει η αριστερά και με τις λιγότερο δυνατές τυμπανοκρουσίες.
Σχόλια