Η καλή πλούσια Αμερική
Η καλή πλούσια Αμερική
.
ΚΑΠΟΤΕ ο Αρχιεπίσκοπος τέως Κύπρου Χρυσόστομος, μόλις ανέβηκε στο Θρόνο, επισκέφθηκε τις Ηνωμένες Πολιτείες για να πείσει τους ισχυρούς της γης να λύσουν το Κυπριακό. Πήγε στο Υπουργείο Εξωτερικό, επισκέφθηκε την Βουλή και το Κογκρέσο και διαπίστωσε ότι τίποτα δεν γίνεται. Συνάντησε και τον επικεφαλής του εβραϊκού λόμπι και του ζήτησε βοήθεια. Ο άνθρωπος κατανόησε το δράμα του κυπριακού Ελληνισμού, συνειδητοποίησε ότι η Τουρκία ήταν ο "κακός" της υπόθεσης, αλλά υπέδειξε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών έδειχναν τότε Τουρκία. Τελικά με πολλή ειλικρίνεια ο άνθρωπος υποσχέθηκε να διπλασιάσει τη βοήθεια που προσέφερε η χώρα του, στην Κύπρο, κάτι που έπραξε λίγο αργότερα. Ο Μακαριότατος επέστρεψε στην Κύπρο και περηφανευόταν για την επιτυχία του.
Η ΛΑΪΚΗ παροιμία λέει ότι "χέρι που δεν μπορείς να το δαγκάσεις τότε φίλησέ το". Αυτό φαίνεται ότι κάνουν οι πολιτικοί της Ελλάδας και της Κύπρου διαχρονικά, μόνο που εντός δαγκάνουν νοερά το χέρι των πλανηταρχών βρίζοντας τον κακό "δαίμονα" και έξω - στην έδρα τους - το φιλούν ή καλύτερα το γλείφουν . Αυτό απαιτεί το συμφέρον του τόπου, αλλά και λίγη ειλικρίνεια βλάπτει. Αγγίζουν το συναίσθημα του λαού, φανατίζουν τους πολίτες και την ίδια ώρα, δίδουν, γη και ύδωρ στους "εχθρούς" που είναι τελικά σύμμαχοι για να υλοποιήσουν τα "καλά" τους συμφέροντα.
ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΑΝ τη θυγατρική οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών ΓΙΟΥΝΟΠΣ, η οποία διαχειριζόταν μαζί με την κυπριακή κυβέρνηση τα χρήματα που δίδουν κάθε χρόνο οι Ηνωμένες Πολιτείες και έκαναν τον κόσμο να νομίζει ότι η ΓΙΟΥΝΟΠΣ είναι αμερικάνικη οργάνωση. Κανένας δεν είπε, ότι από το 1974 οι αμερικανοί δίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για τους πρόσφυγες, κανένας δεν αναφέρθηκε στην Στέλλα Σουλιώτη, η οποία αντιπροσωπεύει τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, στο τραπέζι που μοιράζονται τα χρήματα και κανένας δεν είπε ότι το Υπουργείο Εξωτερικών και η κυπριακή πρεσβεία στην Ουάσιγκτον δίδει κάθε χρόνο μάχες για να συνεχιστεί η παροχή βοήθειας.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ τι θέλουμε και πού πάμε σε αυτόν τον τόπο ή μήπως κάποιοι "έξυπνοι" επιβεβαιώνουν στην πράξη ότι ο εθνικισμός είναι το καταφύγιο κάθε απατεώνα. Ακόμη πληρώνουν για τους περίφημους "άχρηστους" S-300, ακόμη κλαίμε για το χρηματιστήριο, την ίδια ώρα που οι μισοί συνταξιούχοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχιας και οι κοινωνικές παροχές απέχουν από τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Το νεκρό σχέδιο Ανάν φαίνεται ότι θα ανάβει φωτιές για πολλά ακόμη χρόνια και θα καίει υπολήψεις ανθρώπων οι οποίοι ζήτησαν χρήματα για να προωθήσουν τα συμφέροντα της πατρίδας τους.
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ να αποδείξεις ότι τα χρήματα της ΓΙΟΥΝΟΠΣ ήταν κακά και τα χρήματα που δίδουν πολυεθνικές για την προεκλογική στήριξη του προέδρου είναι καλά. Άντε τώρα να κατανοήσεις γιατί είναι κακά τα χρήματα που έβγαλαν τους πρόσφυγες από τα αντίσκηνα και τους έβαλαν σε συνοικισμούς. Άντε τώρα να δεχθείς ότι γίναμε πλουσιότεροι από τα χρήματα των "μεγαλο-απαταιώνων" ρώσων, γιουγκοσλάβων και άλλων, που ήρθαν στην Κύπρο, αφήνοντας πίσω εκατομμύρια ανθρώπους να λιμοκτονούν. Άντε τώρα να πείσεις τους ανθρώπους που υποφέρουν από νευρολογικές ασθένειες και βρίσκουν θεραπεία στο ινστιτούτο νευρολογίας ότι είναι "κακοί" γιατί εκμεταλλεύονται αμερικανικά χρήματα. Το γεγονός ότι όλοι οι πολιτικοί τρέχουν στην Αμερική και την Αγγλία μόλις αρρωστήσουν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Η ΛΑΪΚΗ παροιμία λέει ότι "χέρι που δεν μπορείς να το δαγκάσεις τότε φίλησέ το". Αυτό φαίνεται ότι κάνουν οι πολιτικοί της Ελλάδας και της Κύπρου διαχρονικά, μόνο που εντός δαγκάνουν νοερά το χέρι των πλανηταρχών βρίζοντας τον κακό "δαίμονα" και έξω - στην έδρα τους - το φιλούν ή καλύτερα το γλείφουν . Αυτό απαιτεί το συμφέρον του τόπου, αλλά και λίγη ειλικρίνεια βλάπτει. Αγγίζουν το συναίσθημα του λαού, φανατίζουν τους πολίτες και την ίδια ώρα, δίδουν, γη και ύδωρ στους "εχθρούς" που είναι τελικά σύμμαχοι για να υλοποιήσουν τα "καλά" τους συμφέροντα.
ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΑΝ τη θυγατρική οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών ΓΙΟΥΝΟΠΣ, η οποία διαχειριζόταν μαζί με την κυπριακή κυβέρνηση τα χρήματα που δίδουν κάθε χρόνο οι Ηνωμένες Πολιτείες και έκαναν τον κόσμο να νομίζει ότι η ΓΙΟΥΝΟΠΣ είναι αμερικάνικη οργάνωση. Κανένας δεν είπε, ότι από το 1974 οι αμερικανοί δίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για τους πρόσφυγες, κανένας δεν αναφέρθηκε στην Στέλλα Σουλιώτη, η οποία αντιπροσωπεύει τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, στο τραπέζι που μοιράζονται τα χρήματα και κανένας δεν είπε ότι το Υπουργείο Εξωτερικών και η κυπριακή πρεσβεία στην Ουάσιγκτον δίδει κάθε χρόνο μάχες για να συνεχιστεί η παροχή βοήθειας.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ τι θέλουμε και πού πάμε σε αυτόν τον τόπο ή μήπως κάποιοι "έξυπνοι" επιβεβαιώνουν στην πράξη ότι ο εθνικισμός είναι το καταφύγιο κάθε απατεώνα. Ακόμη πληρώνουν για τους περίφημους "άχρηστους" S-300, ακόμη κλαίμε για το χρηματιστήριο, την ίδια ώρα που οι μισοί συνταξιούχοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχιας και οι κοινωνικές παροχές απέχουν από τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Το νεκρό σχέδιο Ανάν φαίνεται ότι θα ανάβει φωτιές για πολλά ακόμη χρόνια και θα καίει υπολήψεις ανθρώπων οι οποίοι ζήτησαν χρήματα για να προωθήσουν τα συμφέροντα της πατρίδας τους.
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ να αποδείξεις ότι τα χρήματα της ΓΙΟΥΝΟΠΣ ήταν κακά και τα χρήματα που δίδουν πολυεθνικές για την προεκλογική στήριξη του προέδρου είναι καλά. Άντε τώρα να κατανοήσεις γιατί είναι κακά τα χρήματα που έβγαλαν τους πρόσφυγες από τα αντίσκηνα και τους έβαλαν σε συνοικισμούς. Άντε τώρα να δεχθείς ότι γίναμε πλουσιότεροι από τα χρήματα των "μεγαλο-απαταιώνων" ρώσων, γιουγκοσλάβων και άλλων, που ήρθαν στην Κύπρο, αφήνοντας πίσω εκατομμύρια ανθρώπους να λιμοκτονούν. Άντε τώρα να πείσεις τους ανθρώπους που υποφέρουν από νευρολογικές ασθένειες και βρίσκουν θεραπεία στο ινστιτούτο νευρολογίας ότι είναι "κακοί" γιατί εκμεταλλεύονται αμερικανικά χρήματα. Το γεγονός ότι όλοι οι πολιτικοί τρέχουν στην Αμερική και την Αγγλία μόλις αρρωστήσουν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Σχόλια