Οι κάμερες με τα "χρυσά" μάτια
Οι κάμερες με τα "χρυσά" μάτια
.
ΤΗ ΝΥΜΦΗ πληρώνουν και οι ίδιοι οι αστυνομικοί, οι οποίοι πρέπει να διανέμουν τα πρόστιμα τα οποία καταγράφουν οι κάμερες. Τώρα θέλουν και αλλαγή του νόμου, ώστε να φθάνουν με το ταχυδρομείο τα πρόστιμα στα σπίτια των παρανομούντων ή καλύτερα των θυμάτων. Πάντως είναι καλή ευκαιρία να αρχίσουν και νέες προσλήψεις αστυνομικών, με την ευθύνη να διανέμουν τα πρόστιμα. Άσχετο αν η Κύπρος διαθέτει μια από τις πιο πολυάριθμες Αστυνομίες στον κόσμο και άσχετο αν φωνάζει ο Αρχηγός της Δύναμης ότι οι κοπέλες δεν είναι και τόσο πρόθυμες να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους.
ΑΛΗΘΕΙΑ πόσα θανατηφόρα δυστυχήματα έγιναν στα φώτα στην είσοδο της Λευκωσίας ή στην διασταύρωση δίπλα από την Αστυνομία Λυκαβηττού ή στα άλλα φανάρια της Λευκωσίας; Γιατί δεν τοποθετούνται οι κάμερες μόνο στα σημεία καρμανιόλες όπου σημειώθηκε πληθώρα δυστυχημάτων. Γιατί δεν τοποθετούνται μόνο στους αυτοκινητόδρομους όπου μερικοί τρέχουν σαν τρελοί και η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει ανάγκη να παραβιάσει τους νόμους. Αλλά μετά πώς θα επιβεβαιωθεί η ρήση ότι τα πρόστιμα μόνο με παγίδευση αντλούνται. Και οι κάμερες είναι παγίδες για πολλούς ανυποψίαστους, οι οποίοι είτε πατούν την κόκκινη γραμμή, είτε γιατί πέρασαν μερικά χιλιόμετρα πέρα από το όριο.
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, οι επικοινωνιολόγοι και πολλοί πολιτικοί γνωρίζουν πολύ καλά τη θεωρία του μπαλονιού. Δηλαδή τα βάσανα των ανθρώπων, οι αστοχίες ενός συστήματος και η πίεση της κοινωνίας, φουσκώνουν το μπαλόνι. Αν δεν δημιουργηθεί μια μικρή τρύπα για να εκτονωθεί η πίεση τότε ο κίνδυνος για έκρηξη είναι πολύ μεγάλος. Σε αυτή τη θεωρία εντάσσεται και το βρισίδι στα γήπεδα, σε αυτή την τρέλα εντάσσονται και τα κοινωνικά μέτρα, σε αυτή τη θεωρία εντάσσονται οι αυξήσεις και οι μειώσεις των φόρων.
ΣΤΗΝ περίπτωση του κυκλοφοριακού χάους, που λαμβάνει "αράπικα" (όχι αραβικά) πρότυπα, φαίνεται ότι σύντομα θα έχουμε έκρηξη, με την αδιαφορία των αρμοδίων, με την τάση να καταχωνιάζονται σε σκονισμένα συρτάρια πανάκριβες μελέτες και προπαντός με την προκλητική στάση να λαμβάνονται συνεχώς αστυνομικά κατασταλτικά μέτρα, χωρίς να συνοδεύονται από λήψη μέτρων για διευκόλυνση των οδηγών.
ΣΕ ΛΙΓΕΣ μέρες θα έχουμε δημοτικές εκλογές και όλοι υπόσχονται τη λήψη μέτρων για αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού. Να δούμε πόσο θα τηρήσουν τις υποσχέσεις τους ή πόσο θα ακολουθηθεί ο κανόνας που θέλει τα "θα" να ξεχνιούνται την επομένη των εκλογών. Να δούμε πόσο θα αντισταθούν στις πιέσεις των μικροσυμφερόντων και πόσο θα σκεφτούν το γενικότερο συμφέρον.
ΠΟΤΕ επιτέλους θα δημιουργηθούν λεωφορείο-λωρίδες, πότε επιτέλους θα χρησιμοποιηθούν οι χώροι στάθμευσης στο ΓΣΠ και το Μακάρειο στάδιο, όπως λέχθηκε πολλές φορές, για να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα τους οι δημόσιοι υπάλληλοι και να μεταφέρονται με λεωφορεία στο κέντρο της Λευκωσίας. Πότε επιτέλους θα γίνει αυτό το τραμ, πότε επιτέλους θα ξεφύγουν από τις διακηρύξεις οι αρμόδιοι και πότε επιτέλους θα εκμεταλλευτούν και τα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σχόλια