Χορηγίες μετά καψονιού
Χορηγίες μετά καψονιού
.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι κάπου "γέλασαν" του Μιχάλη Σαρρή, γιατί διαφορετικά κάτι θα έκανε ο Υπουργός Οικονομικών, για να σταματήσει αυτή την φαρσοκωμωδία, η οποία εκνεύρισε όλους τους βουλευτές της Επιτροπής Οικονομικών, περιλαμβανομένης και της πάντα συγκαταβατικής με τις κυβερνητικές επιλογές, προέδρου της Επιτροπής Οικονομικών, Αντιγόνης Παπαδοπούλου. Δεν είναι δυνατόν να θέλουν από τους συνταξιούχους να υποβάλλουν αιτήσεις στο διαδίκτυο ή να συμπληρώνουν δύο ολόκληρες σελίδες με κάθε είδους λεπτομέρεια.
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ στην όλη υπόθεση, είναι ότι στο σκεπτικό του νομοσχεδίου με το οποίο ζητούν έγκριση του ποσού από την Βουλή, αναφέρεται με νούμερα, ο αριθμός των δικαιούχων και τα ποσά που θα πάρουν. Καλά αφού ξέρουν πόσοι είναι οι δικαιούχοι, γιατί δεν τους στέλλουν τις επιταγές ή πιο απλά γιατί δεν προσθέτουν στις επιταγές που θα λάβουν στο τέλος του μήνα και το ποσό της χορηγίας που δικαιούνται, ώστε να γλιτώσουν την ταλαιπωρία περίπου 40 χιλιάδες πολίτες αυτού του δύσμοιρου τόπου. Στο ίδιο σκεπτικό σημειώνεται ότι το 52% των συνταξιούχων ζουν κάτω από το όριο της φτώχιας και θα πάρουν ως δώρο £100. Στους δικαιούχους είναι τετραπληγικοί, ανάπηροι, κάτοικοι ορεινών περιοχών και άλλοι που έχουν ανάγκη τη βοήθεια των συνανθρώπων τους.
ΠΡΙΝ μερικά χρόνια φώναζαν οι Υπουργοί, ότι κάθε επιταγή που εκδίδει το κράτος στοιχίζει επτά με δέκα λίρες. Σήμερα το ποσό αυτό πρέπει να αυξήθηκε περισσότερο. Αν δει κανείς την υπόθεση λογιστικά τότε μπορεί να πει ότι τουλάχιστον το 10% της χορηγίας, θα πάει σε έξοδα διεκπεραίωσης. Ακόμη αν προσπαθήσει κάποιος να δει τα πράγματα πιο απλά, τότε θα πρέπει να φανταστεί έναν συνταξιούχο να παίρνει το λεωφορείο να κατεβαίνει στην πόλη, να ζητά αίτηση, να επιστρέφει στο χωριό του, να βρίσκει τον γραμματιζούμενο να την συμπληρώσει, να τον φιλεύει κάτι και να τη στείλει με το ταχυδρομείο στο Υπουργείο Οικονομικών. Αν σε αυτή την διαδρομή δεν υπάρχει λάθος στα στοιχεία, τότε μπορεί να περιμένει ότι θα πάρει το "τσεκούι". Πάντως οι εξαγγελίες για κατάθεση των ποσών απευθείας σε Τράπεζες και Συνεργατικά Ιδρύματα, ώστε να μειωθούν τα έξοδα, δεν φαίνεται να προωθούνται με ικανοποιητικούς ρυθμούς.
ΜΠΟΡΕΙ οι γραφειοκράτες του Υπουργείου Οικονομικών να ενήργησαν με βάση το νόμο. Ωστόσο οι άνθρωποι δεν είναι κουρδισμένα μηχανάκια. Γι΄ αυτό πέρα από το γράμμα, υπάρχει και το πνεύμα του νόμου. Γι΄ αυτό υπάρχουν οι πολιτικοί για να καλύπτουν τα κενά των νόμων, τροποποιώντας τους νόμους. Αλλά και το πιο απλό, γιατί να εξαντλείται η αυστηρότητα του νόμου στους φτωχούς και από την άλλη να αθωώνονται οι απατεώνες του χρηματιστηρίου και να χαρίζονται δισεκατομμύρια μέσω της λεγόμενης φορολογικής αμνηστίας.
Σχόλια