Ο πόλεμος της λάσπης για τις αρχιεπισκοπικές καλά κρατεί


Ο πόλεμος της λάσπης για τις αρχιεπισκοπικές καλά κρατεί
.




ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ και αυτό. Οπαδός Ιεράρχη, είδε άλλο Ιεράρχη στην τηλεόραση και του άναψαν τα λαμπάκια. Άρχισε τα μπινελίκια και κατέβασε το πεζοδρόμιο στο σπίτι του. Αν είναι ποτέ δυνατό στο όνομα του Χριστού και για χάρη ενός ανθρώπου (άνθρωποι είναι και οι Δεσποτάδες) να υπάρχει τόσος φανατισμός και τόση πλάνη. Πρόκειται για πλάνη και μάλιστα πολύ μεγάλη πλάνη να πιστεύει κανείς ότι θα σωθεί ο τόπος αν εκλεγεί ο ένας ή ο άλλος Ιεράρχης, ή αν νομίζει ότι έκοψε το εισιτήριο για τον παράδεισο ή για την κόλαση αναλόγως του Δεσπότη που θα υποστηρίξει για τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο. Και η μεγαλύτερη πλάκα, βρίσκεται στο γεγονός ότι πολλοί από αυτούς τους "καθαρούς" την ίδια ώρα βασανίζουν, κλέβουν και απατούν, υφισταμένους τους, συνεργάτες τους και ανθρώπους που συναλλάσσονται μαζί τους. ΚΑΛΑ κάνει ο τοποτηρητής, ο Μητροπολίτης Πάφου Χρυσόστομος, να δηλώνει ότι θα διαγράψει από τους εκλογικούς καταλόγους συγκεκριμένο άτομο της Αρχιεπισκοπής, που εξέδωσε φυλλάδιο εναντίον υποψηφίων για τη θέση του Αρχιεπισκόπου. Το μήνυμα που στέλλει, πρέπει να φθάσει στα αφτιά όλων αυτών που νομίζουν ότι ζουν στην εποχή των σταυροφοριών. Η κυκλοφορία του λιβελογραφήματος από μόνη της αποτελεί έγκλημα και αν η υπόθεση φθάσει στη δικαιοσύνη τότε θα τιμωρηθεί πολύ αυστηρά ο ένοχος. Φυσικά ο χώρος της Εκκλησιαστικής διακονίας δεν έχει σχέση με Δικαστήρια και Αστυνομίες και όλοι πρέπει να συγχωρούν όλους και όλοι πρέπει να αφήνουν την ανθρώπινη δικαιοσύνη στα χέρια του Θεού. ΠΑΝΤΩΣ ήδη ένας υποψήφιος για τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο, συνάντησε τυχαία ένα κληρικό που τον διέβαλε, του υπέδειξε ότι τον αγαπά και ότι τον συγχωρεί. Ο άνθρωπος παραδέχθηκε το λάθος του και συντετριμμένος ζήτησε συγχώρηση. Τέτοια παραδείγματα πρέπει να πολλαπλασιαστούν αυτούς τους λίγους μήνες που έμειναν μέχρι τις εκλογές. Πρέπει οι εγωιστικές περιχαρακώσεις να τεθούν στο περιθώριο και όλοι να δείξουν λίγη ανοχή και να παύσουν να γυρίζουν την πλάτη στους λεγόμενους αμαρτωλούς. Ο κριτής είναι ο Θεός και όχι οι άνθρωποι, όσο και αν νομίζουν ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και την έξωθεν καλή μαρτυρία.
ΕΥΘΥΝΗ για τον πόλεμο λάσπης για τις Αρχιεπισκοπικές εκλογές, που ήδη φουντώνει, έχουν πρώτα και κύρια οι πρωταγωνιστές, δηλαδή οι υποψήφιοι για τον Θρόνο, οι οποίοι κυρίως με την ανοχή τους, αφήνουν αδύνατους ανθρώπους να επιτελούν πραγματικά αίσχη στο όνομα του Χριστού και του αγαπημένου τους Ιεράρχη. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι πρωτοφανές, αλλά ξεκινά από τα πρώτα χριστιανικά χρόνια, με τους οπαδούς του Αποστόλου Παύλου, με τους οπαδούς των Τριών Ιεραρχών και με χιλιάδες άλλους αγίους ανθρώπους, οι οποίοι αποκτούσαν οπαδούς. Βεβαίως από τον Απόστολο Παύλο και ακολούθως όλους τους άλλους, υποδείκνυαν στους πιστούς ότι ο Χριστός είναι ο αρχηγός της πίστης και όχι οι άνθρωποι, όσο άγιοι και αν είναι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις