Ο Κυρηνείας Παύλος κατά των δημοσιογράφων


Ο Κυρηνείας Παύλος κατά των δημοσιογράφων

.



ΣΙΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ


Ακριβοπληρωμένο θέατρο το οποίο στήνεται εδώ και μερικά χρόνια στην Κύπρο χαρακτήρισε ο Μητροπολίτης Κυρηνείας Παύλος τα εκκλησιαστικά δρώμενα. Η εκκλησία είπε δεν πρέπει να συμβάλλει με κανένα τρόπο στον εμπαιγμό και στο περιπαίξιμο του λαού. Ο Μητροπολίτης Παύλος είπε ότι η εκκλησία είναι θεανθρώπινος οργανισμός και δεν προσφέρεται για τη ματαιοδοξία κανενός. Ο Μητροπολίτης Παύλος διασαφηνίζοντας σε ερώτηση δημοσιογράφου τι εννοεί θέατρο, ήταν ιδιαίτερα αιχμηρός υποδεικνύοντας ότι πολλοί πληρώνονται στην κοινωνία αυτή μεταξύ αυτών και τα κανάλια και οι δημοσιογράφοι.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ΘΕΑΤΡΟ του παραλόγου κατάντησε η Εκκλησία της Κύπρου, όπως υποδεικνύει χωρίς αποδείξεις και χωρίς ονόματα ο πονεμένος Μητροπολίτης Κερύνειας Παύλος. Το περιπαίξιμο του λαού του Θεού ευτυχώς ή δυστυχώς ξεκινά από τους Ιεράρχες που "αφορίζουν" από άμβωνος τους πιστούς που διαφωνούν με τις πολιτικές τους απόψεις και στέλλουν στο πυρ το εξώτερον όσους δεν ψηφίσουν αυτά που νομίζουν ότι είναι ορθά. Οι ματαιοδοξίες και οι κενοδοξίες δυστυχώς ξεκινούν από την καλή επιθυμία για τους θρόνους, η οποία στην ουσία καταντά πάθος και μανία, η οποία πληρώνεται πανάκριβα, όχι μόνο με χρήματα, αλλά κυρίως με σκανδαλισμούς των πιστών. Τα κανάλια και οι δημοσιογράφοι μπορεί να τα παίρνουνε, όπως τα παίρνουνε οι πολιτικοί και οι Δεσποτάδες. Η διαπλοκή είναι κανόνας στην "μπανανία" και το ξέρουν καλά όσοι διαβάζουν μόνο εφημερίδες. ΕΥΤΥΧΩΣ όμως υπάρχουν κάποιοι δημοσιογράφοι που δεν τα παίρνουνε και πληρώνοντας βαρύ τίμημα, φανερώνουν τη βρόμα και τη δυσωδία που επικρατεί σε πολλά δώματα, της Εκκλησιαστικής και πολιτικής εξουσίας. Ευτυχώς υπάρχουν οι ταπεινοί παπάδες που κρατούν και στηρίζουν τους πιστούς, οι οποίοι κλονίζονται από τις ιδιορρυθμίες και τα πάθη μερικών Ιεραρχών. Ευτυχώς υπάρχουν μερικά μοναστήρια τα οποία γλυκαίνουν τον πόνο των ανθρώπων. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη Δεσποτάδες και στον τόπο μας και στο εξωτερικό που δεν μολύνθηκαν από το μικρόβιο της υποκρισίας και της εξουσιομανίας. Ευτυχώς που η Εκκλησία του Χριστού, αγιάζει με τα μυστήριά της, όλους τους πιστούς. Ευτυχώς που το θαύμα ακόμη φανερώνεται και στην Εκκλησία της Κύπρου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις