Κλωνοποιήστε το Χριστό !


Κλωνοποιήστε το Χριστό !
.



? Θα ήταν μια καλή, ευφάνταστη ιδέα, να πάρουμε μια σταγόνα από το αίμα του Χριστού, να το αναλύσουμε με τη μέθοδο του
DNA, να μάθουμε όλα τα μυστικά του και ακολούθως να το κλωνοποιήσουμε. Έτσι, θα δημιουργούσαμε εκατομμύρια μικρούς Χριστούς και θα διώχναμε το κακό από τη γη. Όλοι οι άνθρωποι θα ήταν φύση και θέση καλοί και αγαθοί και ο κόσμος θα γλίτωνε από τους πολέμους και την κακία. Δεν χρειαζόμαστε αστυνομικούς, δεν θα θέλαμε στρατιώτες, δεν θα σπαταλούσαμε χρήματα για όπλα και πυραύλους. Θα δημιουργούσαμε την αληθινά τέλεια πολιτεία.
? Στην ανθρώπινη ιστορία, είχαμε πολλές προσπάθειες για δημιουργία της ουτοπικής κοινωνίας, είτε σε θεωρητικό, είτε ακόμη και σε πρακτικό επίπεδο. Φιλόσοφοι, κοινωνικοί επιστήμονες, οικονομολόγοι και καλλιτέχνες, φαντάστηκαν και διατύπωσαν με το λόγο και το έργο τους, την ιδανική πολιτεία. Στην Παλαιά Διαθήκη μετά την καταστροφή του κατακλυσμού, είχαμε την προσπάθεια για δημιουργία του Πύργου της Βαβέλ, αλλά και τον καταποντισμό της προσπάθειας με την αδυναμία επικοινωνίας των ανθρώπων.

? Κατά τα άλλα, η κλωνοποίηση αποτελεί κατάρα, σύμφωνα με πολλούς κοινωνικούς επιστήμονες, για τα κλωνοποιημένα όντα. Ήδη η προβατίνα Ντόλη, συμπεριφέρεται παράξενα, ενώ τα ψυχολογικά προβλήματα σε μια πιθανή δημιουργία κλωνοποιημένου ανθρώπου, θα είναι πολλαπλά. Τα νομικά κωλύματα φαίνονται αξεπέραστα ενώ και οι σύνθετες συγγενικές σχέσεις, κρύβουν κινδύνους τερατογεννήσεων. Άσε που η ανάγκη για δημιουργία ανθρώπων δεν είναι ανάγκη, τη στιγμή που η μισή ανθρωπότητα πεθαίνει από την πείνα και εκατομμύρια παιδιά χάνονται γιατί δεν έχουν γάλα να πιουν.

? Αλήθεια, γιατί ο Θεός δεν μας έκανε όλους καλούς και αγαθούς, γιατί δεν μας έπλασε αγγέλους και μας άφησε να βασανιζόμαστε και να πολεμούμε, με τον εαυτό μας, με τους άλλους και με το διάβολο. Γιατί δεν αφαίρεσε από τον άνθρωπο τα γονίδια που διαστρέφουν την ανθρώπινη προσωπικότητα και την υποτάσσουν στο επίπεδο του ζώου. Γιατί άραγε δεν μειώνει τον ισόβιο αγώνα του, που συνεπάγεται πόνο και κόπο. Γιατί δεν τον κάνει τόσο δυνατό, ώστε να μην χρειάζεται τόση μεγάλη προσπάθεια για να στεφανωθεί. Γιατί δεν σώζει όλους τους ανθρώπους και αφήνει κάποιους να χάνονται στην κόλαση.

? Η απάντηση βρίσκεται στο μυστικό που λέγεται αγάπη που είναι τόσο δυνατή όσο και ο θάνατος. Ο Θεός από υπερβολική αγάπη δημιούργησε τον άνθρωπο κατ’ εικόνα δική του. Τον προίκισε με μυαλό, του χάρισε την ελευθερία, τον κατέστησε μικρό Θεό. Τόσο μεγάλη είναι η αγάπη του Θεού για το πλάσμα του, ώστε του δίνει τη δυνατότητα να τον αρνείται, να του γυρίζει την πλάτη, ακόμη και να τον «φτύνει». Τα δώρα του Θεού στον άνθρωπο δεν είναι στατικά, αλλά δυναμικά. Απαιτείται δράση και κίνηση ώστε να πολλαπλασιαστούν ή για να μειωθούν. Η πορεία αρχίζει από αυτή τη ζωή και συνεχίζεται στην άλλη, σε μια ατέρμονη πορεία από δόξα εις δόξα.

? Εδώ είναι ο παράδεισος και η κόλαση εδώ όπως λέει και το λαϊκό άσμα. Ο άνθρωπος σ’ αυτή τη γη, δεν παιδεύεται μόνο, δεν ζει για να υποφέρει, δεν βρίσκεται σε κολαστήριο για να εξιλεωθεί. Μπορεί και να χαίρεται, μπορεί και να είναι ευτυχισμένος, μπορεί και να απολαμβάνει τη ζωή. Η εν Χριστώ ζωή είναι ταυτόσημη με τη φυσική ζωή και ο Χριστός δεν ζητά τίποτα περισσότερο από εμάς παρά να ζούμε σύμφωνα με τη συνείδησή μας.
? Το μέγεθος της νίκης είναι συνάρτηση με το μέγεθος του αντιπάλου. Όσο πιο δυνατός είναι ο αντίπαλος, τόσο πιο σπουδαία είναι και η νίκη. Ο άνθρωπος σ’ αυτό τον αγώνα του, δεν είναι σίγουρα μόνος, αλλά έχει τη βοήθεια του Θεού. Όσο παραδίδεται στο θέλημα του Θεού, όσο αγαπά, τόσο ο Θεός στέλλει τη χάρη του, τόσο ο Θεός απαλύνει τον πόνο και τον κόπο. Η έννοια του άγχους και του φόβου, μπορεί να είναι ίδιον των ανθρώπων, αλλά βρίσκονται μακριά από τους πιστούς. Ο Χριστός μας διαβεβαιώνει ότι όσο περισσεύει η αμαρτία, τόσο υπερπερισσεύει η χάρη του. Ο Θεός ποτέ δεν αφήνει αβοήθητο το πλάσμα του, αλλά ούτε και επιτρέπει να δοκιμάζεται πέρα από τη δύναμη του. Επιτρέπει δοκιμασίες μόνο μέχρι το σημείο που υποβοηθά στη σωτηρία του ανθρώπου.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις