ΣΙΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ


ΣΙΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ
.

Μιχάλης Παπαπέτρου, Κυβερνητικός Εκπρόσωπος



"Η κυβέρνηση θα μελετήσει εξ υπ’ αρχής το ζήτημα της φορολόγησης του εισοδήματος του Αρχιεπισκόπου και των Μητροπολιτών. Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου και οι Μητροπολίτες δεν καταβάλλουν φόρο εισοδήματος αφού, με βάση γνωμάτευση του 1965 από τον τότε Γενικό Εισαγγελέα Κρίτωνα Τορναρίτη, κρίθηκε ότι οι Επίσκοποι δεν ασκούν επάγγελμα ή εργασία. Σε ό,τι αφορά τα εισοδήματα της Εκκλησίας από επιχειρηματικές δραστηριότητες, το θέμα της φορολόγησής τους, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων μεταξύ Εκκλησίας και υπουργού Οικονομικών."




Ο διάλογος μόνο καλό κάνει και ουδέποτε κακό. Η επικοινωνία μπορεί κάποτε να προκαλεί ρήξεις και αντιπαραθέσεις αλλά στο τέλος φέρνει τη συνδιαλλαγή και την καταλλαγή. Καλό είναι η κυβέρνηση να μελετήσει το όλο θέμα με σωφροσύνη και με ευφάνταστο τρόπο, και να αφήσει κατά μέρος τους λαϊκισμούς που θέλουν το "πάτημα στο λαιμό" των εκκλησιαστικών ταγών. Μπορεί το λαϊκό αίσθημα να ζητά κάθαρση στα σκάνδαλα που ταλανίζουν την εκκλησία, αλλά αυτό δεν πρέπει με κανένα τρόπο να καταστεί κριτήριο για τις επιλογές της. "Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται", αλλά όσοι νομίζουν ότι η Εκκλησία έπεσε, θα αντιληφθούν ότι κλωτσούν σε "κέντρα", σε σπόντες και τότε αυτοί θα κλάψουν πικρά. Ας κοιτάξουν οι κυβερνώντες την πρακτική που ακολουθούν οι Αμερικάνοι και οι άλλοι Ευρωπαίοι και ας μην ξεχνούν ποτέ τη ρήση ότι και να μην υπήρχε η θρησκεία θα έπρεπε να την εφεύρουμε.








Παπαροκάδες


" Οι παπαροκάδες έγιναν γνωστοί σε ολόκληρο το κόσμο. Το μοναστήρι επισκέφθηκαν διεθνή τηλεοπτικά κανάλια. Η ανθρώπινη προσέγγιση, η απλότητα και αμεσότητά τους με τον κόσμο, τους έκαμε αμέσως αγαπητούς. Οι παπαροκάδες συναντούν τους νέους στις καφετέριες, τους δρόμους και τα γήπεδα. Οι παπαροκάδες ήρθαν στην Κύπρο για την απονομή από την
All Recprds χρυσού και πλατινένιου δίσκου. Ο πρώτος τους δίσκος «Έμαθα ελεύθερος να ζω» έγινε πλατινένιος και ο δεύτερος με τίτλο «ΣΟΣ» έγινε χρυσός.




Οι επιχειρηματίες της εμπορικής μουσικής καλά κάνουν και δίνουν χρυσούς και πλατινένιους δίσκους. Το ερώτημα είναι, γιατί οι λεγόμενοι "θρήσκοι" τρελάθηκαν με τους παπαροκάδες και βάλθηκαν μέσω των ΜΜΕ και ιδιαιτέρως των ηλεκτρονικών, να μας τους φέρουν το "ξαναζεσταμένο φαΐ" στο πιάτο της καθημερινής τηλεοπτικής μικρότητας. Η εύκολη λύση της εκκοσμίκευσης, δηλαδή της επικάλυψης της κοσμικής νοοτροπίας στο εκκλησιαστικό ήθος, ποτέ δεν καρποφόρησε και ούτε πρόκειται να καρποφορήσει. Ωστόσο, η χάρις του Θεού όπου θέλει πνέει και έτσι η ανοχή είναι η καλύτερη απάντηση. Καλά κάνει η "επίσημη" εκκλησία και τηρεί αποστάσεις, αφήνοντας τους λεγόμενους παπαροκάδες να ακολουθούν τη δική τους πορεία. Καλά κάνει και δεν ασχολείται μαζί τους, για να δημιουργήσει αντίπαλους και φανατικούς εχθρούς. Εξάλλου, οι πύργοι στην άμμο πάντα πέφτουν και χάνονται από μόνοι τους. Η Εκκλησία οριοθέτησε την αλήθεια μόνο όταν κινδύνευε το δόγμα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις