Φταίνε οι "ξένοι" για το επίπεδο της παιδείας
Φταίνε οι "ξένοι" για το επίπεδο της παιδείας
.
ΑΛΗΘΕΙΑ, λέει αλήθειες ή ψέματα, μιλά ως Ιεράρχης ή ως Υπουργός, έχει συναίσθηση ή όχι αυτών που διατυπώνει, ο Μητροπολίτης Πάφου Γεώργιος, αρμόδιος για θέματα Παιδείας της Ιεράς Συνόδου. Ο Πανιερότατος ανέφερε ότι: "οι ξενόγλωσσοι ρίχνουν το επίπεδο της Παιδείας. Η υποχρέωση των κρατικών εκπαιδευτηρίων να δέχονται όλο τον αριθμό των ξενόγλωσσων παιδιών που ζουν στην Κύπρο μειώνει το επίπεδο των σχολείων από τα επιθυμητά επίπεδα". Δηλαδή με άλλα λόγια, φταίνε τα παιδάκια που έφθασαν ή γεννήθηκαν στην Κύπρο, από γονείς οικονομικούς πρόσφυγες, από ανθρώπους που πέρασαν χίλια μύρια βάσανα για να μπορέσουν να έχουν ένα κομμάτι ψωμί. Από ανθρώπους που ταπεινώθηκαν, εξευτελίστηκαν, βασανίστηκαν από το σύστημα, το οποίο θέλει ακόμη και τους επιστήμονες να εργάζονται ως "υπηρέτες και δούλοι" για να ζουν καλά αυτοί που έχουν και κατέχουν.
ΕΛΕΟΣ, δεν είναι δυνατό να ακούγονται τέτοια λόγια από στόματα Ιεραρχών και ανθρώπων που τάχθηκαν να είναι "δούλοι" από αγάπη, προσφέροντας σε όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος και φύλου. Ο Πάφου Γεώργιος προχώρησε ακόμη ένα βήμα και αποκάλυψε ότι οι φιλοδοξίες της Εκκλησίας για στήριξη της παιδείας του τόπου δεν διαφέρουν από τις φιλοδοξίες επιχειρηματιών και άλλων "ευγενών" αντρών αυτού του τόπου, οι οποίοι πολύ καλά κάνουν και πλουτίζουν από ιδιωτικά σχολεία και κολέγια. Ο Πανιερότατος σημείωσε ότι τα σχολεία δεν θα είναι όπως τις ιερατικές σχολές αλλά "θέλοντας να κρατήσει το επίπεδο της Παιδείας θα καθιερώσει και εξετάσεις στα σχολεία της, ώστε να μπορεί να αντλεί από αυτά και τα μελλοντικά της στελέχη".
ΑΛΗΘΕΙΑ τι διαφορά θα έχουν τα εκκλησιαστικά σχολεία από τα πανάκριβα ιδιωτικά σχολεία, στα οποία φοιτούν τα παιδιά των επωνύμων και των γονιών, που έχουν τόσα χρήματα, ώστε να ζήσουν σαν βασιλιάδες και τα εγγόνια τους. Καλά, τα υπόλοιπα παιδιά που δεν έχουν τα χρήματα για να "πατωθούν" στα φροντιστήρια και που δεν έτυχε να είναι τόσο "έξυπνα" θα πρέπει να παραμείνουν στα "κακά" δημόσια σχολεία με τους ξενόγλωσσους μαθητές; Αλήθεια, γιατί η Εκκλησία δεν συστήνει σχολεία ειδικά για τους ξενόγλωσσους, ώστε να τους βοηθήσει να ενταχθούν στα δημόσια εκπαιδευτήρια. Γιατί δεν δημιουργεί φροντιστήρια για τους αδύνατους και τους φτωχούς. Γιατί θέλει να δημιουργεί "εκλεκτούς" και "καλούς" νέους, εμπεδώνοντας εμμέσως, τάξεις ανθρώπων. Το πρόβλημα δεν βρίσκεται μόνο στο σχολικό σύστημα, αλλά κυρίως στην έλλειψη εμπνευσμένων καθηγητών και άγιων θεολόγων, ικανών όχι μόνο να διδάξουν αλλά και να εμπνεύσουν τους νέους. Το πρόβλημα είναι άλλου και όχι στην εύκολη σύσταση ιδιωτικών ή εκκλησιαστικών, όπως θα λέγονται σχολείων.
Σχόλια