Ο Μόρφου Νεόφυτος για τους δημοσιογράφους
Ο Μόρφου Νεόφυτος για τους δημοσιογράφους
.
"... Για να είσαι σήμερα ιεράρχης στην Κύπρο, γνωρίζετε όλοι αγαπητοί μου ότι είναι σταυρός και το να είσαι δημοσιογράφος, μπορεί να μην φαίνεται τόσο έντονα στις μέρες μας -αλλά σε λίγα χρόνια θα το δείτε κι εσείς, ότι για να είσαι έντιμος δημοσιογράφος θα είναι σταυρός. Ίσως το ζείτε κι εσείς αυτό μυστικά κι εμείς οι παροικούντες εκτός δημοσιογραφίας να μην το βλέπουμε και να μην το ξέρουμε. Αλλά κι εσάς το δικό σας έργο, τώρα που αρχίζει αυτή η ευλογημένη εφημερίδα του Πολίτη, θα δείτε σιγά-σιγά ότι για να επιτελείτε όντως αγιασμό μέσα στις καρδιές των αναγνωστών σας και των δικών σας ανθρώπων θα είναι ένας μεγάλος σταυρός. Και σταυρός σημαίνει πόνος, σημαίνει θλίψη, σημαίνει προσπάθεια να μην συμβιβαστείς με πολλούς και με πολλά. Εύχομαι λοιπόν, αυτή τη διάσταση του Εσταυρωμένου να την έχετε πάντοτε μέσα σας αφού κι εσείς θα το ζείτε στην καθημερινή σας βιοτή και την προσωπική και τη δημοσιογραφική. Και να έχετε πάντοτε σαν στόχο όχι απλώς την πληροφόρηση, που αυτή την κάνουν -όπως έλεγε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός τα άλαλα και τα μπάλαλα, αλλά που κάνουν πολύ περισσότερο οι άνθρωποι σήμερα, αυτή την πληροφόρηση που δεν είναι πληροφόρηση ιδεών αλλά πληροφόρηση καρδιάς. Ο Θεός να σας δώσει να έχετε πάντοτε αυτή τη διάσταση και σε σας και σε μας τους σημερινούς σταυρωμένους επισκόπους. Ο Θεός μαζί σας."
* Ο χαιρετισμός του Μητροπολίτη Μόρφου Νεοφύτου μετά τον αγιασμό που τέλεσε στα γραφεία της εφημερίδας "Π" στις 19.01.99
Σχόλια