Οι αμαζόνες επιστρέφουν...
Οι αμαζόνες επιστρέφουν...
.
? Έβαλαν τα δυνατά τους μυαλά, τους μελλοντολόγους τους και πρόβλεψαν ότι σε μερικά χρόνια η σημερινή υπερδύναμη θα «κυβερνάται» από γυναίκες.
? Φυσικά, ξέχασαν μία μικρή λεπτομέρεια, το αν δηλαδή θα εξακολουθήσει η Αμερική να αποτελεί υπερδύναμη ή αν θα καταντήσει δορυφόρος της πολλά υποσχόμενης Ευρώπης ή της απειλητικά αναδυόμενης Κίνας.
? Πάντως όσοι ξέρουν από μύθους -που κρύβουν αλήθειες- λένε ότι η εποχή της μητριαρχίας ήταν πολύ πιο σκληρή από τη σημερινή εποχή της πατριαρχίας.
? Αν φανταστούμε τις αμαζόνες, όπως τις βλέπουμε και στον κινηματογράφο, τότε καταλαβαίνουμε πολλά.
? Ο εμπνευστής της θεωρίας αυτής, καθηγητής σε πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, προβλέπει ότι το 2005 το 50% των αντιπροέδρων σε χρηματοοικονομικές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ θα είναι γυναίκες, κάτι που το στηρίζει στο γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός γυναικών σήμερα παίρνει πτυχίο λογιστικής.
? Τι να πούμε εμείς εδώ, που ψάχνουμε με το μικροσκόπιο τις γυναίκες στα δημόσια αξιώματα, που σε λίγα χρόνια όλοι ή σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί θα είναι γυναίκες. ? Θα κάμουν τους νέους να σκέφτονται θηλυκά, λένε οι πονηροί, και τότε αλίμονό μας.
? Αν σήμερα έχουμε κάποια ψυχολογικά προβλήματα στον στρατό, φανταστείτε τι θα γίνει σε λίγα χρόνια.
? Το ευτύχημα είναι ότι σε λίγα χρόνια θα λύσουν το κυπριακό, αν είναι αλήθεια αυτά που μας λένε, και έτσι ίσως γλιτώσουμε και από τα άρβυλα και τους «αστεράδες».
? Ο καλός καθηγητής που φέρει το όνομα Γουόρεν Μπένις, κάνει και συστάσεις λέγοντας ότι «οι γυναίκες δεν θα πρέπει να μιμούνται τον Τζον Γουέιν προκειμένου να γίνουν επιτυχημένοι ηγέτες επιχειρήσεων. Ιδιαίτερα, προσθέτει με νόημα, τη στιγμή που οι άνδρες ηγέτες επιχειρήσεων προσπαθούν να μην βρίζουν τους υφισταμένους τους. ? Αυτό ακριβώς είναι το σημείο κλειδί και αν προστρέξουμε στα δικά μας τότε θα ανακαλύψουμε ότι τα πράγματα είναι χλωμά.
? Μπορεί σ’ αυτή την εκτίμηση να αντιδρούν οι «φεμινίστριες» του τόπου, αλλά η γυναικεία χάρη συνήθως λείπει από τις λίγες γυναίκες που ανεβαίνουν ψηλά στον τόπο μας, ιδιαιτέρως στις μεγαλύτερες ηλικίες.
? Πάντως οφείλω να παραδεχθώ ότι τα τελευταία χρόνια τα δεδομένα αλλάζουν με δραματικό τρόπο και δεν επιβάλλεται πλέον οι «τσαρίνες» να φαίνονται και απρόσωπες και άχαρες.
? Αν ακούσουμε τους βιολόγους, θα μάθουμε ότι οι γυναίκες ζουν περισσότερο, ότι είναι πιο σκληρές, ότι αντέχουν περισσότερο στον πόνο, ότι είναι πιο αδίστακτες και ότι... ότι... ότι...
? Είναι οι γυναίκες ένα από τα τρία κακά... αλλά από τη γυναίκα προέρχονται και τα καλύτερα και τα χειρότερα.
? Άβυσσος η καρδιά της γυναίκας, αλλά άβυσσος ερωτημάτων είναι και το μέλλον... Αν ο κόσμος θα είναι καλύτερος με θηλυκά ή με αρσενικά χαρακτηριστικά κανείς δεν το ξέρει. ? Πάντως το σύνθημα εδόθη…, αμαζόνες ορμάτε…
Σχόλια