Αναβολής… εγκώμιο


Αναβολής… εγκώμιο
.

? «Κάθε εμπόδιο για καλό» και η νέα αναβολή στην ψήφιση του ΦΠΑ, λένε, θα είναι για το καλό μας.
? Ωστόσο σ’ αυτό το μεγάλο παζάρι της πολιτικής τίποτα δεν είναι δεδομένο, αν ακούσουμε τις κακές γλώσσες που λένε ότι «όποιος δεν θέλει να πάει στον μύλο πέντε μήνες κοσκινίζει».
? Τα μηνύματα που έρχονται από το κοινοβούλιο και τα κυβερνητικά επιτελεία αναφέρουν ότι τελικά θα επιτευχθεί η πολυπόθητη συναίνεση μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων, γεγονός που μας φέρνει κοντά όχι μόνο στην Ενωμένη Ευρώπη αλλά και στους παρασκηνιακούς θεσμούς της, που θέλουν όλα να γίνονται μέσα από ένα μεγάλο παζάρι.
? Πάντως πρέπει να μην έχουμε παράπονο αφού οι καθυστερήσεις δεν είναι μόνο δικό μας χαρακτηριστικό.
? Μόλις χθες ανακοινώθηκε ότι θα καθυστερήσει η διεύρυνση κατά μερικά χρόνια… άρα έχουμε καιρό να προσαρμοστούμε.
? Όλα αυτά μπορεί θεωρητικά να ακούονται ωραία αλλά χωρίς πίεση μάλλον τίποτα δεν κάνουμε, αφού μόνο ανάγκα πείθονται και οι «θεοί».
? Το έντονο παρασκήνιο κατέδειξε επίσης ότι είναι τελικά πιο εύκολο να λυθούν προβλήματα μακριά από τα φώτα των τηλεοράσεων, τους δημοσιογράφους αλλά και λαϊκισμό που αυξάνεται ελέω μικροφώνων.
? Το μόνο που στερούμαστε είναι οι σοφοί και άσοφοι λόγοι και οι έξυπνες ατάκες που ομορφαίνουν τελικά τις μακρόσυρτες και πολλές φορές ανούσιες ομιλίες. ? Κατά τα άλλα αν είχαμε και κάποιες παροιμίες, όπως παλιά δεν θα ήταν και άσχημο. ? Η σοφία ποτέ δεν χάνεται, αλλά ούτε και περισσεύει…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις