Η λύση του Grexit
Η λύση του Grexit
«Η εγχείρηση
πέτυχε αλλά ο ασθενής απέθανε» λέει ο θυμόσοφος λαός και η ρήση πάει γάντι με
την τραγωδία που βιώνουν τα εξαπατημένα φτωχαδάκια σε Ελλάδα και Κύπρος. Ο
μακαρίτης Κωνσταντίνος Καραμανλής, «στέγνωσε την ψυχή του» όπως ομολογούσε, για
να κυβερνήσει τους Έλληνες. Έριξε τους Έλληνες στην θάλασσα της τότε ΕΟΚ, για
να μάθουν να κολυμπούν. Ωστόσο λίγα χρόνια αργότερα άκουσε από ευρωπαίο ηγέτη,
ότι τελικά ο μόνος ευρωπαίος στην Ελλάδα, ήταν ο Καραμανλής. Από την επανάσταση
του 1821 μέχρι σήμερα, επαναλαμβάνεται το ίδιο σενάριο. «Γάμος με το
ζόρι, με την δυτική Ευρώπη» για να γεμίζουν οι τσέπες των «προξενητών» που μεσολαβούσαν για τον «γάμο».


ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
ΚΑΠΑΡΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
15/3/2015
«Η εγχείρηση
πέτυχε αλλά ο ασθενής απέθανε» λέει ο θυμόσοφος λαός και η ρήση πάει γάντι με
την τραγωδία που βιώνουν τα εξαπατημένα φτωχαδάκια σε Ελλάδα και Κύπρος. Ο
μακαρίτης Κωνσταντίνος Καραμανλής, «στέγνωσε την ψυχή του» όπως ομολογούσε, για
να κυβερνήσει τους Έλληνες. Έριξε τους Έλληνες στην θάλασσα της τότε ΕΟΚ, για
να μάθουν να κολυμπούν. Ωστόσο λίγα χρόνια αργότερα άκουσε από ευρωπαίο ηγέτη,
ότι τελικά ο μόνος ευρωπαίος στην Ελλάδα, ήταν ο Καραμανλής. Από την επανάσταση
του 1821 μέχρι σήμερα, επαναλαμβάνεται το ίδιο σενάριο. «Γάμος με το ζόρι, με την δυτική Ευρώπη» για να γεμίζουν οι τσέπες των «προξενητών» που μεσολαβούσαν για τον «γάμο».
Μίζες, διαφθορά,
διαπλοκή και ένα σωρό άλλες απάτες, με υποκινητές και διακινητές, τους ισχυρούς
και σεβάσμιους ηγέτες της Ευρώπης και πρωταγωνιστές τους ατίθασους και
ευκολόπιστους Έλληνες. Από την εποχή του Όθωνα, ο οποίος άφησε τους
οπλαρχηγούς, που απελευθέρωσαν την Ελλάδα, να ζητιανεύουν και χρυσοπλήρωνε τους
στρατιώτες που τον φρουρούσαν. Τα ίδια και χειρότερα, στον εμφύλιο πόλεμο, αλλά
και μέχρι σήμερα, οι ξένοι τρέχουν να δώσουν δάνεια, τα οποία μέχρι να φθάσουν
στην Ελλάδα, χάνονται τα μισά και περισσότερα χρήματα στην διαδρομή και
καταλήγουν στις τσέπες των καλοθελητών. Οι ουσιαστικές αποφάσεις για το μέλλον
της Ελλάδας, λαμβάνονταν και λαμβάνονται πρώτα στην Γερμανία, στο Λονδίνο, στην
Ουάσινγκτον, στην Μόσχα και μάλλον επικυρώνονται και επικυρώνονται στην Αθήνα.

Η Ελλάδα σήμερα
βιώνει ένα ακήρυκτο πόλεμο, με χιλιάδες νεκρούς, μόνο που σε αυτή την φάση της
ιστορίας, τα θύματα δεν πέφτουν ηρωικά στο πεδίο της μάχης, αλλά είναι
αυτόχειρες δηλαδή αυτοκτονούν. Την ίδια ώρα δεκάδες χιλιάδες νέοι, τα δυνατά
και μορφωμένα μυαλά, μεταναστεύουν για ένα κομμάτι ψωμί. Δηλαδή οι μεγαλύτεροι
Έλληνες, θρηνούν ακόμη μια χαμένη γενιά, ενώ ήδη υποθηκεύτηκαν με χρέη, πολλές
μελλοντικές γενιές. Η σημερινή Ελληνική Κυβέρνηση, αντιλαμβάνεται το χάος στο
οποίο πέφτει εδώ και πέντε τουλάχιστον χρόνια η Ελλάδα, καταγράφοντας ένα
παγκόσμιο ρεκόρ συνεχόμενης ύφεσης. Επιχειρεί να λύσει τον γόρδιο δεσμό και
όπως φαίνεται θα χρειαστεί ένα νέο Μεγαλέξανδρο για να τον κόψει.
Το απλό ερώτημα
είναι γιατί οι ξένοι δίνουν τόσα πολλά στην Ελλάδα, τα οποία είναι λογικά
αδύνατο να αποπληρωθούν. Σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρουν και σίγουρα δεν είναι
κουτόφραγκοι. Ίσως προσβλέπουν στον πλούτο της χώρα, τους υδρογονάνθρακες, τα
πολύτιμα μέταλλα και τις μοναδικές φυσικές ομορφιές, ίσως και να ζηλεύουν τον
λαμπερό ήλιο, ο οποίος αποτελεί το ισχυρότερο αντίδοτο στην θλίψη και την
μιζέρια. Πάντως το σίγουρο είναι ότι προς το παρόν απολαμβάνουν τα δυνατά μυαλά
της χώρας και εκμεταλλεύονται τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας. Υπάρχει
και η ιστορία του φόβου της Ρωσίας, αλλά μάλλον δεν φαίνεται να έχει πολύ
ισχυρά ερείσματα.

Το Grexit δηλαδή η έξοδος της Ελλάδας από την ζώνη του ευρώ, ίσως
αποτελεί μια λύση του γόρδιου δεσμού. Μέχρι σήμερα δεν παρατέθηκαν πειστικά
επιχειρήματα, γιατί η Ελλάδα θα πρέπει να παραμείνει στον στενό κορσέ των
Γερμανών, δεδομένων των φοβερών συνεπειών και κυρίως της ανεργίας και της
φτώχειας. Ένας οικονομολόγος στην ελληνική τηλεόραση, είπε, το μόνο λογικό
επιχείρημα. Η διαφορά μεταξύ ευρώ και δραχμής, είναι στο όνομα του καυσίμου που
θα κινείται το σαραβαλάκι της Ελλάδας. Με την δραχμή θα μπορούσε το κράτος να
«κόβει» χρήμα και να υποτιμά το νόμισμα και οι επιπτώσεις θα ήταν στους πάντες,
χωρίς να εξαιρούνται οι Τράπεζες, οι μόνες που δεν επηρεάζονται από την
λεγόμενη εσωτερική υποτίμηση του ευρώ στην χώρα. Οι τεχνοκράτες σε Αθήνα και Λευκωσία,
πρέπει να αρχίσουν να μελετούν σοβαρά, το ενδεχόμενο εξόδου από το ευρώ, γιατί
ο ευρωπαϊκός νότος, κοχλάζει και μια «ατυχής» έκρηξη, μπορεί να μην είναι πολύ
μακριά. Μπορεί και το Grexit να αποτελεί μια λύση.
Σχόλια