«Πωλείται όπως είναι επιπλωμένη» η κυπριακή προεδρία

Στην Ελλάδα λένε ότι οι ηγέτες μας σκέφτονται εγγλέζι-

κα και μιλούν ελληνικά. Στην Κύπρο κανένας δεν ξέρει

σε ποια γλώσσα σκέφτονται οι ηγέτες μας. Το μόνο σί-

γουρο, είναι ότι δεν σκέφτονται ελληνικά, γιατί κάποια

ψήγματα λογικής θα είχαν οι ενέργειές τους. Το νησί

δυστυχώς επτώχευσεν, οι ελεύθεροι αλλά και κακοί ξέ-

νοι δημοσιογράφοι, ειρωνεύονται δημοσίως τον Πρόε-

δρο Χριστόφια με ερωτήσεις του τύπου, αν είναι προς

πώληση η Κύπρος, την ώρα που η πολιτική ηγεσία συ-

σκέπτεται, αντί να σκέφτεται. Οι πανίσχυροι οίκοι αξιο-

λόγησης κατέταξαν την κυπριακή οικονομία στο επίπεδο

των σκουπιδιών, τα κυπριακά ομόλογα αποτελούν χαρ-

τιά χωρίς αντίκρισμα –όπως οι μετοχές μας– ενώ οι πά-

λαι ποτέ πανίσχυρες τράπεζες έβαλαν τη ουρά τους στα

σκέλια και ζητούν η μία μετά την άλλη, όχι πενταροδε-

κάρες, αλλά δισεκατομμύρια. Στο τέλος της ημέρας ο

κοσμάκης θα πληρώσει τα σπασμένα, ενώ οι «μαχαρα-

γιάδες» θα συνεχίσουν να ζουν ως «πρίγκιπες», πουλώ-

ντας φούμαρα στους ιθαγενείς της Κύπρου.


Και όλα αυτά, ενώ αρχίζουν οι πανηγυρισμοί για την

κυπριακή προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής

Ένωσης. Τώρα τι θα πανηγυρίζουν οι φτωχοί Κύπριοι

–που ακόμη δεν το ξέρουν– είναι μία άλλη δύσκολη υ-

πόθεση. Ακόμη και η τελετή έναρξης στο Κούριο, θα

γίνει σε έδαφος των βρετανικών βάσεων, έδαφος νο-

μικά εκτός των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης

και υπό την ασφάλεια των βρετανικών δυνάμεων. Από

μία άποψη είναι καλό αυτό, αφού πριν από μερικά

χρόνια, παρ’ ολίγον να σκοτώναμε την ηγεσία της Ευ-

ρώπης, στο πάλαι ποτέ Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας, η

στέγη του οποίου έπεσε, ευτυχώς νύκτα και ενώ το

θέατρο ήταν κενό. Με άλλα λόγια «πωλείται όπως εί-

ναι επιπλωμένη, με χιλιάδες αναμνήσεις φορτωμένη»,

η κυπριακή προεδρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.


Κάποτε η Ευρωπαϊκή Ένωση παρουσιαζόταν ως η

πόρτα του παραδείσου, η οποία θα οδηγούσε στη λύ-

ση του Κυπριακού και στο κλαμπ των πλουσίων του

κόσμου. Το όνειρο έγινε εφιάλτης και η πλούσια Κύ-

προς, κατάντησε επαίτης στους αδίστακτους εταί-

ρους, του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και της

Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι ήδη διέλυσαν την

Ελλάδα και άνοιξαν το στόμα τους για να καταπιούν

και την Κύπρο. Φυσικά, για χρόνια ζούσαμε με τα

κλεμμένα εκατομμύρια των Λιβανέζων, των Ιρακι-

νών, των Γιουγκοσλάβων, των Ρώσων και άλλων πολ-

λών σκοτεινών ατόμων. Φυσικά και όλοι αυτοί που

μας βάζουν τώρα τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι, δεν

είναι πιο ηθικοί. Αντιθέτως, είναι πιο διεφθαρμένοι.

Ωστόσο, είναι πολύ πιο πονηροί και σίγουρα δεν εί-

ναι κουτόφραγκοι.


Το φυσικό αέριο, το οποίο θα έντυνε όλους τους Κύ-

πριους με «τζελλαπίες» προς το παρόν μυρίζει απαίσια

και ο φόβος είναι μήπως τελικά, αποδειχθεί η εσχάτη

πλάνη, μετά την πλάνη της ευρω-ένωσης. Φαίνεται ότι

οι άσπονδοι φίλοι μας, στην Κίνα και τη Ρωσία και οι

«αγαπημένοι» μας εταίροι στην Ευρώπη, θέλουν να α-

γοράσουν όσο-όσο το αέριο, τώρα που μας έκοψαν

στο «κρόδωμα», δηλαδή στην ώρα της ανάγκης. Πριν

από αρκετές δεκαετίες οι πεινασμένοι Κύπριοι ευχαρι-

στούσαν του τοκογλύφους, οι οποίοι τους άρπαζαν σι-

γά-σιγά τα χωράφια τους. Αν ήθελαν έλεγαν, θα μπο-

ρούσαν να τα αρπάξουν όλα σε μια νύκτα, αφού δεν

είχαμε να φάμε. Και οι σημερινοί τοκογλύφοι, αρπά-

ζουν σιγά-σιγά τα πλούτη της Ελλάδας και σίγουρα σύ-

ντομα το ίδιο θα κάνουν και για την Κύπρο. Και εμείς

θα πρέπει να τους λέμε και «ευχαριστώ», γιατί αν θέ-

λουν μπορούν να μας αφήσουν χωρίς φάρμακα και

φαγητό, αφού το ταμείο είναι μείον.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις