Το δαιμονικό εάν στα κορωνο-εμβόλια
Το δαιμονικό εάν στα κορωνο-εμβόλια
ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΑΡΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 16/5/2021
«Θα πεθάνω… κάνε κάτι…» ήταν η κραυγή αγωνίας ανθρώπου με
πολλά υποκείμενα νοσήματα, ο οποίος αναζητούσε απεγνωσμένα εμβόλιο Phizer, για αυτόν
και την γυναίκα του, η οποία υποφέρει από περισσότερα χρόνια νοσήματα. Τα
δάκρυα έτρεχαν βροχή και η φωνή τρεμόπαιζε: «Ο γιατρός, μάς είπε να βάλουμε το
συντομότερο δυνατό εμβόλιο Phizer και όχι Astra Zeneca. Φίλοι μας,
οι οποίοι μπαινόβγαιναν και αυτοί στα νοσοκομεία, πέθαναν την περασμένη
βδομάδα…» Ο πολυβασανισμένος και καλότατος άνθρωπος, ο οποίος υπηρέτησε ως
εθελοντής κατά την εισβολή του 1974, τραυματίστηκε και επιβίωσε με
θαυματουργικό τρόπο, τώρα απελπισμένος κτυπά τηλέφωνα, γνωστών και φίλων,
αναζητώντας χείρα βοηθείας.
Πολλοί ήταν αυτοί οι οποίοι έτρεξαν να βοηθήσουν τον
«καλό και αγαθό» άνθρωπο, αλλά στου «κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα». Αυτοί
οι οποίοι μπορούσαν θεωρητικά να κάνουν κάτι, οι χρυσοπληρωμένοι, άλλοι του
έκαναν διάλεξη περί εμβολίων, άλλοι του θύμωσαν για την ενόχληση, άλλοι του
έκλεισαν το τηλέφωνο και μερικοί τον περιγέλασαν. Όλοι παρέπεμπαν στο γράμμα
του νόμου και στην «ψυχρή και άτυχη» πύλη εμβολιασμών, για το μαγικό Phizer. Ο
απελπισμένος άνθρωπος ξανά στον προσωπικό γιατρό, ο οποίος ήταν κάθετος και
επέμενε μόνο Phizer και
όχι Astra Zeneca. Το δίλημμα
μεγάλο. Να ακούσει τον προσωπικό του γιατρό ή τους «καρεκλοκενταύρους».
Αποτέλεσμα ήταν, από αναβολή σε αναβολή και ο Θεός βοηθός. Στο μεταξύ το
ζευγάρι κλείστηκε στο σπίτι, παρέα με τα αντισηπτικά. «Αν δεν πάμε από την
καταραμένη αρρώστια, θα πάμε από ψυχολογικά…» μονολογούσε χωρίς ποτέ να χάνει
το χιούμορ του.
Προσωπικός γιατρός στο ΓΕΣΥ, έλεγε με ειλικρίνεια ότι δεν
δέχθηκε να εμβολιάσει κόσμο με Astra Zeneca, γιατί
φοβάται τον εαυτό του και τους δικηγόρους. «Οι ταγοί της Ευρώπης, διέκοψαν την
συνεργασία με την Astra Zeneca, πολλές
χώρες με σοβαρούς επιστήμονες, έθεσαν ένα σωρό ηλικιακούς και άλλους
περιορισμούς και στην Κύπρο, επιμένουν στο αμφιλεγόμενο, τουλάχιστον, εμβόλιο.
Τι θα γίνει, αν αύριο μια κοπέλα μείνει στείρα και αποδειχθεί σε λίγα χρόνια
ότι φταίει το συγκεκριμένο εμβόλιο; Τι θα συμβεί αν πεθάνει ένας άνθρωπος; Πως
θα αντέξω τις τύψεις; Το χειρότερο, τι θα συμβεί αν ένας εμβολιασμένος μείνει
παράλυτος; Πως θα αντιμετωπίσω τους δικηγόρους στα δικαστήρια, αν αύριο
αρχίσουν οι αγωγές; Καλύτερα λείψε από το ψυχικό και τα δεκάευρα, για να μην σε
βρει το κρίμα». Και συνέχισε να λέει ότι δεν είναι τυχαίο και το γεγονός, ότι
οι μισοί και γιατροί και νοσοκόμοι δεν έβαλαν το εμβόλιο και περιμένουν να δουν
τα αποτελέσματα.
Από την άλλη σοβαρός γιατρός του ΓΕΣΥ, με μεγάλη
«πελατεία», έλεγε ότι έχει καθήκον απέναντι στους ασθενείς του, οι οποίοι είναι
και φίλοι του, να τους προστατεύσει από την ταλαιπωρία και τον καύσωνα, αλλά
και τον «εξευτελισμό» των εμβολιαστικών κέντρων. «Τουλάχιστον εδώ αν πάθουν
κάτι από το Astra Zeneca, είμαστε σε
θέση αμέσως να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι
εμβολιασμένοι μειώνουν κάθετα το ενδεχόμενο να νοσήσουν βαριά από τον κορωναϊό.
Παρενέργειες έχουν όλα τα φάρμακα, αλλά και σύμφωνα με τις στατιστικές στην
Κύπρο, κάθε χρόνο χάνουν την ζωή τους, από τον μολυσμένο αέρα, τουλάχιστον 800
άνθρωποι και δεν γνοιάζεται και κανένας». Και συνέχισε με τραγικές
αναφορές για τα ψυχολογικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν πολλοί ασθενείς
του, λόγω το κέρφιου.
Γλυκύτατος παππούλης, έλεγε ότι είναι καλό να κάνουμε το
εμβόλιο, για να προστατεύσουμε και τους εαυτούς μας, αλλά και τους διπλανούς
μας. Μπορεί οι «εγκέφαλοι» της πανδημίας, να είναι «δαιμονικοί» άνθρωποι, αλλά
και εμείς έχουμε τον παντοδύναμο Χριστό μας, ο οποίος δέχεται και τους πιο
αδύνατους. Έκανε αναφορά στο θαύμα του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, με τον φίλο
του, τον Αλί Πασά. Οι Εβραίοι των Ιωαννίνων, οι οποίοι ζήλευαν την φιλία,
ζήτησαν από τον Αλί Πασά, να δοκιμάσει τον Άγιο και να του δώσει δηλητήριο, το
οποίο ετοίμασαν οι ίδιοι, με τον όρο, να μην κάνει τον σταυρό του, γιατί όπως
έλεγαν είναι μαγικό σημείο. Μάλιστα δεσμεύτηκαν να πιουν κατακάθι, αν δεν
πεθάνει ο Άγιος. Η πρόκληση άρεσε στον Αλί Πασά και έδωσε διαταγή για τον
διαγωνισμό. Ο Άγιος τότε ρώτησε τον Αλί Πασά, από πια πλευρά της κούπας να πιει
το φαρμάκι και με τον τρόπο αυτό ευλόγησε και σταύρωσε την κούπα. Ήπιε το
δηλητήριο λες και έπινε νερό. Οι εβραίοι ακολούθησαν με το κατακάθι και
πλήρωσαν με την ζωή τους, την κουτοπονηριά τους. Και ο γλυκός παππούλης, από τα
βάθη της ψυχής του μονολόγησε: «Τις θεός μέγας. Τις θεός μέγας ως ο Θεός ημών;.
Συ εί ο Θεος ο ποιών θαυμάσια μόνο…»

Σχόλια