Προς μερική… Αμερική
Προς μερική… Αμερική
ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΑΡΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 17/1/2021
Όταν ο άνθρωπος συναισθανθεί το τέλος της επίγειας ζωής του, συνήθως ανοίγει το στόμα του και λέει αλήθειες, τις οποίες μια ζωή φύλαγε ως επτασφράγιστα μυστικά. Πριν μερικές δεκαετίες, σπουδαίος και σοβαρός, πολιτικός και διπλωμάτης, με μεγάλη πείρα στα τεκταινόμενα στις Ηνωμένες Πολιτείες, αείμνηστος σήμερα, έλεγε ότι ο Τζον Φιτζέραλντ Κένεντυ, αποτελούσε την μεγαλύτερη ελπίδα, για ένα καλύτερο και δικαιότερο κόσμο. Με απόψεις οι οποίες θύμιζαν θέσεις ιεραπόστολου, ανέλαβε τον «θρόνο του κοσμοκράτορα» και θέλησε να βάλει τάξη στο διεφθαρμένο κατεστημένο, ξεκινώντας από την κρατικοποίηση της Κεντρικής Τράπεζας, η οποία αποτελεί ιδιωτική επιχείρηση, εδώ και εκατό και πλέον χρόνια. Τότε το «βαθύ κράτος», έλεγε, δολοφόνησε τον νεαρό Κέννεντυ, έστω και αν την σκανδάλη την πάτησε ή όχι, ο Λι Χάρβεϊ Όσβαλντ, ο οποίος δολοφονήθηκε λίγο αργότερα, σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση, την ώρα της δίκης. Σήμερα μεγάλη πρόκληση και απειλεί για την Ουάσιγκτον, αποτελεί το περίφημο BRICS, δηλαδή η συνεργασία Ρωσίας, Βραζιλίας, Ινδίας, Κίνας και άλλων χωρών, για αντικατάσταση του δολαρίου στις συναλλαγές τους, με ένα άλλο δικό τους νόμισμα. Αν υλοποιηθεί σημαίνει ότι αυτόματα χάνεται η παντοδυναμία της Αμερικής, να ανεβάζει και να κατεβάζει το δολάριο και να ελέγχει την οικονομία όλου του κόσμου.
Ο ιστορικός κανόνας λέει ότι οι αυτοκρατορίες, τα κράτη,
ακόμη και οι οικογένειες διαλύονται, όταν δεν μπορούν να θρέψουν τους υπηκόους
τους και τα μέλη τους. Το άδειο στομάχι, το οποίο κτυπά σαν «ταμπουράς» δεν
καταλαβαίνει ούτε από νόμους, ούτε και από αστυνόμους. Σε σοβαρές συζητήσεις,
σε ελληνικά κανάλια, αναλύθηκαν και λέχθηκαν πολλά άγνωστα στοιχεία για την
υπερδύναμη, η οποία στηρίζεται σε ξύλινα πόδια, όπως θα έλεγε και ο Θεόδωρος
Πάγκαλος. Κάποιος παρομοίασε την εισβολή
των «τραμπικών» στο Καπιτώλιο, με το πραξικόπημα του Μπορίς Γέλτιν, το 1991,
κατά του Μιχαλή Γκορμπατσόφ, του τελευταίου ηγέτη της Σοβιετικής Ένωσης. Λέχθηκε
ακόμη ότι εκτός από την Νέα Υόρκη, την Καλιφόρνια και μερικές άλλες πολιτείες,
οι πολίτες στις υπόλοιπες πολιτείες ζουν σε συνθήκες φτώχειας, χωρίς ασφάλιση
και κοινωνική μέριμνα. Πολλοί άνθρωποι ζουν με «τζαγκ φουτ», μεθούν με «ποτά μπόμπες»
και πεθαίνουν πριν ασπρίσουν τα μαλλιά τους.
Ο «τρελός» Ντόναλτ Τράμπ εξελέγη Πρόεδρος κρατώντας ένα
κινητό τηλέφωνο «i phone», λέγοντας ότι αυτό εφευρέθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες
και όμως κατασκευάζεται στην Κίνα και οι Αμερικανοί δεν έχουν δουλειές. Φώναζε
για τους Μεξικανούς, οι οποίοι κλέβουν τις δουλειές των Αμερικανών και
υποσχέθηκε το τοίχος, το οποίο θα προστάτευε την χώρα. Ο Τράμπ υλοποίησε σε
μεγάλο βαθμό τις εξαγγελίες τους, ως ψυχρός επιχειρηματίες, αλλά δεν υπολόγισε
το βαθύ κράτος, ούτε και την αλαζονεία της εξουσίας, η οποία ανέτρεψε τόσο τον
ίδιο, όσο και τους ανθρώπους του. Τώρα εξευτελίζεται καθημερινά, ενώ κινδυνεύει
και με «εξανδραποδισμό».
Οι «λεβεντομαλάκες» οι οποίοι εισέβαλαν στο Καπιτώλιο και
τώρα βρίσκονται στις απαίσιες φυλακές της Αμερικής, δεν ήταν απλά μια ομάδα
τρελών, αλλά αντιπροσώπευαν τα εκατομμύρια των Αμερικανών, οι οποίοι δεν
πιστεύουν πλέον στην ουτοπία του «αμερικανικού ονείρου» και ψάχνουν ελπίδα,
μετά και την κατάρρευση του ονείρου «Τράμπ». Το ερώτημα είναι αν θα καταφέρει η
νέα ηγεσία του «βασανισμένου» Τζο Μπάιντεν, να αφουγκραστεί τα μηνύματα των
ανθρώπων ή αν θα συνεχίσει να στηρίζει τα απρόσωπα «φαντς», τα οποία απλά
θέλουν να βλέπουν τις μετοχές να ανεβαίνουν, έστω και αν αυτή η άνοδος,
στηρίζεται σε εκατόμβες θυμάτων σε πολέμους, σε σκανδαλώδεις αγοραπωλησίες
φαρμάκων και εμβολίων και ένα σωρό άλλες «λαμογιές». Φυσικά και κανένας
«φαντ-ασιόπληκτος» δεν σκέφτεται τους άστεγους, τους πεινασμένους, τους
άρρωστους και τους απελπισμένους.
Πέραν από τους κανόνες της πολιτικής και της ιστορίας,
υπάρχουν και οι φυσικοί ή θείοι κανόνες, οι οποίοι λένε, ότι η φύση εκδικείται,
ότι η θεία δίκη είναι ισχυρότερη από την φυσική δικαιοσύνη και ότι «όλα εδώ
πληρώνονται». Τα σημάδια των καιρών, ήδη καταγράφονται από τους σοβαρούς
αναλυτές και έρχονται τυχαία ή όχι, να επιβεβαιώσουν προφητείες αγίων ανθρώπων.
Ο άγιος Βασίλειος ο Καυσοκαλυβίτης έλεγε: «Οι Αμερικανοί είναι φίδια και δεν
αφήνουν τον κόσμο σε ησυχία. Θα την πληρώσουν άσχημα. Ζυγώνει ο καιρός. Η
Αμερική θα γίνει… μερική». Ο Άγιος Αριστοκλής έλεγε ότι: «η Αμερική θα ταΐσει
όλο τον κόσμο και στο τέλος θα καταστραφεί, θα πάψει να είναι Υπερδύναμη».
Τελικά «τα πάντα ρει και πόλεμος πατήρ πάντων», κατά τον Ηράκλειτο.


Σχόλια