Μαζί τα φάγαμε και στον Al Jazeera
Μαζί τα φάγαμε και στον Al Jazeera
ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΑΡΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 18/10/2020
Όταν η Κύπρος χρεοκόπησε το 2013 και εκλιπαρούσε για οικονομική στήριξη,
από τους ισχυρούς της γης, τα Γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης και άλλων χωρών, για
μερικούς μήνες μετέδιδαν συνεχώς ρεπορτάζ για το «πλυντήριο» των ρωσικών
κεφαλαίων στο νησί και για την κάλυψη μεγαλο-απατεώνων διεθνούς εμβέλειας,
ξεχνώντας ότι οι Τράπεζες μας για δέκα χρόνια ελέγχονταν από την Φρανκφούρτη. Ακολούθησαν
τα δραματικά γεγονότα, με το πρωτοφανές ιστορικά –και σε βλακεία- κούρεμα των
καταθέσεων και την έλευση της «αγγελικής» στην φάτσα, αλλά «δαιμονικής» στην
ουσία τρόικας, από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και τους «φίλους» μας στην
Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Την ίδια περίοδο κυκλοφόρησε έκθεση του Διεθνούς
Νομισματικού Ταμείου, στην οποία καταγράφονταν, ασύγκριτης διαφοράς και έντασης,
«απατεωνιές» των Γερμανικών Τραπεζών, οι οποίες «ξέπλυναν» βρώμικο χρήμα πολλών
δις ή και τρις εκατομμυρίων ευρώ, ενώ «εκτελούσαν» και ένα σωρό άλλες
παρανομίες, διεθνούς εμβέλειας. Τότε, λέγεται, οι εκλιπαρούντες για βοήθεια,
θέλησαν να υποδείξουν στον τότε Υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας, ανάπηρο στο
σώμα, αλλά άγριο θηρίο στην ψυχή, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, ότι οι «δικοί» του,
έκαναν πολύ χειρότερα. Ο πονηρός όμως Γερμανός απάντησε ατάραχος, «δεν είμαστε
εμείς, αλλά εσείς οι οποίοι ζητάτε οικονομική βοήθεια.» Και εκεί σταμάτησε η
κουβέντα και διαλύθηκαν όλα τα επιχειρήματα της κυπριακής κυβέρνησης. Λέγεται
ακόμη, ότι στην επίμαχη συνεδρία του Eurogroup, στην οποία
δεν τηρούνται πρακτικά, οι ευρωπαίοι εταίροι μας, παρουσίασαν στον Πρόεδρο Αναστασιάδη,
καταλόγους με τις διακινήσεις δισεκατομμυρίων στις κυπριακές Τράπεζες, από την
εποχή του Τάσσου και του Μιλόσεβιτς, άσχετο αν τελικά τα «καθαρά» δολάρια και
ρούβλια, από το «πλυντήριο» της Κύπρου,
κατέληγαν σε «ευυπόληπτες» Τράπεζες της Γερμανίας, της Ελβετίας,
περίεργων νησιών, φορολογικών παραδείσων και άλλων «καθαρών» χωρών. Κάθε φτωχός
και η μοίρα του. Τουλάχιστον η Κύπρος, πλήρωσε και πληρώνει την αλαζονεία και τις
απατεωνιές τους. Να δούμε πως θα πληρώσουν οι Γερμανοί και οι «δορυφόροι» τους
τις δικές τους «αμαρτίες».
Τους τελευταίους μήνες βρίσκεται σε εξέλιξη, ένας άλλος υβριδικός πόλεμος,
όπως θα έλεγαν οι ειδικοί των Υπουργείων Εξωτερικών και Άμυνας, μόνο που δεν
φαίνεται κανένας αρμόδιος να συγκινείται, ούτε και να σχεδιάζει αντεπιθέσεις,
στον «βρώμικο» αυτό πόλεμο. Το δίκτυο Al Jazeera κτυπά
ανελέητα, δικαίως ή αδίκως την Κύπρο, για το πρόγραμμα επενδύσεων έναντι
διαβατηρίων, μια πρακτική την οποία ακολουθούν σχεδόν όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες,
με μικρές παραλλαγές και μάλιστα με πολύ λιγότερα προ-απαιτούμενα. Οι προθέσεις
του παγκόσμιου τηλεοπτικού δικτύου στο Κατάρ, δεν μπορεί να είναι τόσο αγαθές,
ούτε σίγουρα οι «εγκέφαλοι» του, έχουν έγνοια πως θα «καθαρίσουν» το νησί των
«αγίων». Εξυπηρετούν και αυτοί κάποια άλλα πολύ μεγαλύτερα συμφέροντα, είτε της
Τουρκίας, είτε του Κατάρ, είτε άλλων δυνάμεων. Τι να που εμείς, όταν τα δικά
μας «μικροκάναλα» και τα άλλα «ασήμαντα» μέσα ενημέρωσης, δίδοντας μισθούς
πείνας στους εργαζόμενους, εξυπηρετούν τα δικά τους μεγάλα συμφέροντα.
Μας πήρε κυριολεκτικά ο «δαίμονας», μας πήρε το «φαλάγγι», όπως λέει για
τους δημοσιογράφους ο Πρόεδρος Αναστασιάδης. Οι ταγοί του τόπου, υπό το κράτος
πανικού και ενοχών, δεν μπορούν να σκεφτούν ούτε τα αυτονόητα και «ποιούν την
νήσσαν». Η τελευταία αποκάλυψη με τις κρυφές κάμερες αποκάλυψε ο «βασιλιάς
είναι γυμνός» και πως μόνο η «γαρνιτούρα» του βίντεο, μπορεί να ξεσηκώσει τον
κόσμο και να ταράξει τους αξιωματούχους. Όλα όσα αποκαλύπτονται από τον Al Jazeera καταγράφονται ήδη
στις εκθέσεις του Οδυσσέα Μιχαηλίδη και της Δήμητρας Καλογήρου και σε
δημοσιεύματα εφημερίδων και κάποια ρεπορτάζ τηλεοράσεων. Κατά τα άλλα ευτυχώς ή
δυστυχώς στο Κατάρ, δεν έχει δικαιοδοσία η Επίτροπος Προστασίας Δεδομένων
Προσωπικού Χαρακτήρα, ούτε και υφίσταται ο νόμος περί λιβέλου, γιατί όλα θα
χάνονται πίσω από το γράμμα του νόμου.
«Πλούσιοι επτώχευσαν και επείνασαν, οι δε εκζητούντες τον Κύριον ουκ
ελαττωθήσονται παντός αγαθού» λέει ο αλάνθαστος ψαλμός. Μαζί «τα φάγαμε» από
τους μεγαλοαπατεώνες, μαζί τα τρώνε φαίνεται και στο Al Jazeera. Τώρα πότε θα
πτωχεύσουμε είναι στοίχημα στον χρόνο. Ο Δημήτρης Συλλούρης ο οποίος ήδη
ρίχθηκε στην πυρά, μαζί με τον Χριστάκη Τζιοβάνη και δεν ξέρουμε πόσοι άλλοι θα
ακολουθήσουν, έχουν και κάποια δικαιολογητικά, αφού από τα «λερωμένα ή καθαρά»
εκατομμύρια τα οποία έρχονταν στο νησί, τα μισά περίπου κατέληγαν στα δημόσια
ταμεία με διάφορες φορολογίες και τέλη. Αν το 2013 με τις περικοπές μισθών, οι
δημόσιοι υπάλληλοι έκλαιγαν γοερά και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι διαλύθηκαν
οικονομικά και ψυχικά, σήμερα άραγε τι θα συμβεί, αν σταματήσει βίαια η
μεταφορά πλούτου στο νησί και αν ο κορωναϊός συνεχίσει να κτυπά βίαια το σύστημα. Ευτυχώς κανείς δεν είναι αναντικατάστατος και αν
η προεδρία ήταν «καρκίνος» για τον Δημήτρη Χριστόφια, σίγουρα κατάντησε διάβολος
για τους σημερινούς ταγούς.

Σχόλια